Innesteling 1 week en 1 dag na miskraam?

Dames,

Ik zit me al de hele ochtend het volgende af te vragen en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb vorige week een miskraam gehad en sinds maandag is het bloeden gestopt. En hebben we dus ook weer sex gehad. Nu verloor ik vanochtend 2 /3 druppeltjes (echt heel weinig alsof je een gaatje prikt in je vinger) na het plassen. Dit kan toch geen innesteling zijn...? Mijn ei was wel in deze week?? Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoor het graag

Miranda

Hoi Miranda,
vorige week een miskraam en nu een innesteling, het lijkt mij onwaarschijnlijk eigenlijk. Je lijfje is nu nog aan het herstellen van de miskraam. Hoe weet je dat je vorige week je ei hebt gehad? Een ei tijdens een miskraam......ik weet het eigenlijk niet hoor. En als je maandag pas geklust hebt zit er volgens mij ook te weinig tijd tussen zodat het een innesteling kan zijn, deze komt volgens mij na 6 dagen als het eitje bevrucht is. ik ben bang dat het bloedverlies toch nog een beetje met de miskraam te maken heeft?
Maar goed, niets iz zo wonderlijk als een vrouwenlichaam he.

Sterkte ermee.

Sandra

Hoi,
Sorry, ik denk ook dat het geen innesteling kan zijn. Weet uit ervaring dat je nog best een tijdje af en toe wat bloedverlies kunt hebben na een mk..
En dat kan heel weinig zijn..
Ik heb na mijn mk een menstruatie afgewacht, gewoon om dit te voorkomen, dat je niet weet of het echt is of niet.
En die maand erna was ik wel weer meteen zwanger, inmiddels vijf maanden weer.
Dus het kan wel snel gaan, En ja, je kunt geluk hebben..alleen moet je nog nu even afwachten..
Veel succes, het komt als het komt!
Groet R

Terug
Bovenaan