innesteling bloeding of niet?

<p>Hallo,<br /><br />van de week hier even gevragen of ik zwanger kon zijn,<br />alleen heb ik nu een andere vraag.</p><p>vandaag ben/was ik 5 dagen overtijd. <br />gisteren heb ik een positieve ovulatietest gehad en een negatieve zwangerschapstest. <br /><br />heb al een paar dagen wat buikpijn/krampjes gehad.<br /><br />normaal als mijn menstruatie komt, deze is altijd optijd geweest,</p><p>begint dit eerst met wat roze afscheiding<br /><br />nu had ik net opeens bloed, alleen weet ik even niet wat dit is..<br /><br />aangezien wij vorige week in de malen molen zijn begonnen, <br />moest ik als ik ongesteld werd bellen voor een volgende onderzoek..<br /><br />Nu heb ik net gebeld.. en ze vinden het gek dat de ovulatie test positief was want dan zou er eigenlijk betekenen dat er een hormoon in je lichaam zit.  en is het advies gegeven om over 2 dagen nog eens te testen...<br /><br />wie heeft hier ook evaring mee of mee gehad?</p>
 
Het kan je eisprong geweest zijn. Ik heb even op internet gezocht en je zou wat bloed kunnen verliezen met een eisprong (komt zelden voor maar het kan wel) Over 2 weken maar even opnieuw testen. Succes met afwachten. 
 
Terug
Bovenaan