Innesteling bloeding of toch wat anders?

<p>Hallo,</p><p>Maandag had ik mijn eisprong. Ik had een een positief resultaat op clearblue test. Echter ben ik nu gister licht (3 dagen na eisprong)  gaan bloeden. Begon roze en ging over naar bruin. Vannacht gestopt maar nu toch weer wat bruin/roze afscheiding. Wat zal dit kunnen zijn? Zal het een innesteling kunnen zijn (wat dan erg vroeg is) maar voor een menstruatie is het al helemaal vroeg?? </p><p>Herkent iemand dit, </p><p>Groetjes! </p><p> </p>

Bedankt voor jullie antwoorden. De bloeding is helaas doorgezet, en denk dat de innesteling niet goed is gegaan anders kan ik het ook niet verklaren. Ik ga iig weer door naar de volgende ronden. 

Sorry maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het niet “fout” is gegaan bij de innesteling. Als jij maandag een positieve test had, dan springt het eitje binnen 48 uur, van innesteling zou nog lang geen sprake kunnen zijn. Het eitje moet dan eerst nog bevrucht worden, plus dat als het niet bevrucht word of goed innestelt het in het baarmoederslijmvlies opgenomen word en met de menstruatie eruit komt. Deze komt 2 weken na de eisprong. 
Verder wil ik je niet bang maken en weet ook niet hoe je verdere cyclussen eruit zien, maar ik heb 1x een smilie gehad waarna ik ongesteld geworden ben. Daarna wel goede eisprongen gevonden maar bleek toch pcos te hebben. Wel erg lange cyclussen ook maar met dat dat gebeurd was mocht ik naar de gynacoloog en kwam dat er dus uit. Heb zelf geen overgewicht en dat kan dus ook nog.

Terug
Bovenaan