Innesteling bloeding ofniet

<p dir="ltr">Heey meiden..</p><p dir="ltr">Herkent iemand dit misschien ?<br />Ik heb vorige week zaterdag een positieve ovulatietest test gehad.<br />We hebben toen natuurlijk flink geklust?<br />Maar vanaf dinsdag verlies ik nu wat bloed. Het is niet heel veel maar wel dat ik een inleg kruisje moet voordoen. Dit duurt dus nu al 4 dagen .<br />Ik moet eigenlijk volgende week donderdag ongesteld worden over 6 dagen dus.<br />Ik heb wel last van krampen in mijn buik en extreem moe.. <br />Weet iemand misschien wat dit kan zijn ..<br />Innesteling bloeding is vaak maar 1 a 2 dagen toch.<br />En nu al ongesteld worden is wel heel vlug.</p>

Ik zit een beetje met een soortgelijke vraag! Alleen is het bij mij iets anders. Ik slik gewoon de pil (heb een zoontje van 16 maanden en de wens voor een tweede kindje is er zeker alleen weten we nog niet wanneer).
nu heb ik afgelopen keer mijn pilstrip doorgeslikt, dit doe ik vaker en word dan 1x in de 2 maanden ongesteld. Afgelopen zondag 11-4 had ik mijn laatste pil ingenomen en dan word ik meestal 2 a 3 dagen erna ongesteld. Nu bleef het uit en had ik ook nergens last van. In de nacht van donderdag op vrijdag merkte ik een beetje bloed op bij het plassen en 's ochtends ook. Alleen na vrijdag ochtend geen bloedverlies meer gehad ?‍♀️ 
Ik heb niet bijgehouden wanneer ik mijn eisprong zou kunnen hebben gehad en wanneer we precies geklust hebben dus ik zou niet weten of dit innestelingsbloed zou kunnen zijn. normaal gesproken ben ik niet heel hevig ongesteld maar toch zeker wel een paar daagjes en met wat bloedverlies gedurende de dag. 

ik denk dat ik toch maar even ga testen van het weekend, ik vind het toch gek ?
zou wel even heel spannend zijn mocht ik wel zwanger zijn maar ook een hele leuke verrassing!
ik hoop in jouw geval dat je snel een positieve zwangerschapstest in handen hebt!?

Terug
Bovenaan