Innesteling bloeding

<p>Hallo, </p><p>Ik heb een vraagje, wij proberen zwanger te worden. Maar afgelopen maand kon ik mijn eisprong niet vinden met de ovalatie test van clearblue. Ik moet over 6 dagen ongesteld worden maar heb nu al bloedingen. Kan zijn dat ik eerder ongesteld ben geworden of dat het de innesteling is geweest. Aan hoeveel bloed moet je denken en hoelang houd dit aan iemand ervaring hier mee? </p>

Ik heb zelf 5 dagen na de ovulatie 4 dagen lichte bruine spotting gehad. Ik heb wel vaak dat ik een week voor mijn ongesteldheid al begin met spotting maar nooit 2 weken ervoor. En toen het ophield werd ik maar niet ongesteld. Week later de eerste positieve test!

Ik heb mijn Nod aanstaande zaterdag en bloed nu al wel twee dagen. Steeds met plassen en afvegen helder rood. Inlegkruisje heb ik wel nodig… maar het is nog niet zo heftig als een menstruatie. Nu dacht ik, is dit een innesteling en kan het dan ook wat meer bloed zijn dan alleen een drupje wat ik overal lees op internet? Vanochtend uit nieuwsgierigheid getest en er kwam binnen 5 min een licht paars tweede streepje. Zwanger? Maar dat bloedverlies dan? En ik heb ook al eerder een bbz (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) gehad, dus de angst is aanwezig dat het weer mis gaat… 

Terug
Bovenaan