Innesteling bloeding ???

Goedenavond, hoop dat er gereageerd word op mij, ouwe topic ?. Ik heb dus een onregelmatige cyclus. Nu zit ik een beetje te stressen. Heb een kinderwens. Wil graag nog een 2de. Ik heb op op 21/26 okt 2022 mijn menstruatie gehad , daarna weer op 22/24 november 2022. Nu hebben mijn vriend en ik voor het laatst geklust op cyclus dag 16 (7december) en cyclus dag 18 (9 december heb ik zulke erge steken gekregen (tot aan me billen( moest voorover buigen kon wel huilen van de pijn.. een uur lang en toen was het daarna gezakt had toen een zeurende menstruatie pijn) heb dit nog nooit gehad. Op cyclus dag 22 (13 december) kreeg ik een bloeding 1x een tapon gebruikt en het was weinig wel roze rode bloed. Ik dacht oke ik ben ongesteld geworden.. dag erna had ik nikss meer.. vond het raar heb dit nog nooit gehad. Nu ben ik dus dan 2 dagen overtijd. Maar kan dit een innesteling bloeding zijn ? Ik heb 3 dagen na de bloeding een test gedaan was negatief, ik heb verder geen symptomen ( had ene keer wel volle gevoelige borsten/tepels) en. Nu weer niet. Maja dat krijg ik ook wanneer mijn menstruatie komt. Maar nu voel ik geen krampjes geen buikpijn niets. Ik ben bang om weer een test te doen en het is negatief
 
Als ik jou was zou ik zeker een test doen. 9 december klinkt als ovulatie pijn en het bloedverlies kan heel goed een innestelingsbloeding zijn geweest. Maar ja, niemand kan het natuurlijk met zekerheid zeggen. Alleen een test kan je uit de brand helpen. En ondanks dat je cyclus onregelmatig is, klinkt het toch wel alsof je overtijd bent nu... Succes! 
 
Terug
Bovenaan