innesteling en temperatuurcurve

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Op dag 7 heb ik de eisprong gehad en op dag 14 bruin bloed met beetje rood verloren, nu gestopt maar wel wat kramp en pms gevoel.  Slaap slecht, beetje tureluurs en struikel over alles enzo. </p><p>Sinds dag 8 ongeveer een temperatuur van 36,6 en gisteren 36,8 en vandaag ineens 36,5 op dag 16.</p><p>Is dat al foute boel of zijn er meer dames die dit hadden en toch nog zwanger waren.</p><p>kan een temperatuursdip pas na het innestelingsbloed komen?</p><p> </p>

Ik heb er verder niet heel erg veel verstand van, maar het zou natuurlijk altijd kunnen dat je een dagje net eventjes wat minder 'warm' bent als het ware...

Ik hoop dat het raak voor je mag zijn!

Oooh, gelukkig, mijn temperatuur is weer 36,8.
Misschien had ik toch een innestelingsdip.
Mijn NOD is vrijdag over 6 dagen. 

Hoi! Om je temp af te lezen, moet je heel precies te werk gaan. Elke dag om dezelfde tijd, gedurende minstens 3 minuten meten met een thermometer met 2 getallen na de komma. Dan krijg je het meest betrouwbare resultaat! Alsnog kan je dan hele rare schommelingen hebben. Ik temp nu zo'n 3 jaar op deze manier en elke cyclus heb ik wel iets wat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik begreep een poosje geleden ook dat gynaecologen helemaal niet weg zijn van deze methode door alle twijfels die het geeft. 

Dank je,  ik doe dat nu sinds 6 weken ongeveer en vind het best interessant. Soms meet ik 2x per nacht en dan zijn de uitslagen redelijk gelijk.
Ik meet altijd rond 4:30 als ik naar de wc moet, want soms slaap ik slecht en dan beïnvloedt dat ook de temperatuur. 
Ik meet alleen nadat ik meerdere uren geslapen heb en niet helemaal op een vaste tijd.  Toch zie ik wel een patroon erin nu dat ook overeen kwam met de echo in het ziekenhuis. 
De verpleegkundige zei dat ik niet meer hoefde te temperaturen, maar zo bij mijn eisprong was ik wel nieuwsgierig. 
Zij zag toen een bijna rijp eitje op dag 7 en dacht dat de eisprong ongeveer op dag 9 zou komen,  maar de temperatuur vertelde dat het woensdag al was. 
Nu ben ik gewoon heel nieuwsgierig. 
We zijn nu al 14 maanden bezig.

Terug
Bovenaan