Innesteling ervaringen

<p>Graag zou ik jullie ervaringen willen horen van symptomen rond de innesteling!</p><p>mijn NOD is maandag. En heb al sinds maandag 11 feb. Felle steken gevoeld. Toen de dagen erna wat minder hard en lang. Maar wel zo om de zoveel dagen de steken gevoeld tot in Mn vagina. (Baarmoedermond?) </p><p>Nu gisteravond en vannacht weer maar super licht en zachtjes deed geen pijn. Ook al een week hoofdpijn. Heb vanmorgen getest met normale zwangerschaps test maar negatief. Ben erg benieuwd omdat ik deze steken nooit heb gevoeld. Normaal krijg ik echt krampen voor mijn NOD. Thanks alvast voor jullie antwoorden!</p>
 
Hoi! Ik weet bijna zeker dat ik mijn innesteling gevoeld heb. Had al twee dagen last van zeurende maar niet pijnlijke steekjes. De dag van, denk ik, de innesteling had ik zoveel buik en rugpijn! Ik kon geen houding aannemen van de pijn. Net de pijn van menstruatie maar dan net iets anders hihi. Toen die avond getest omdat ik al 1.5 week 'voelde' dat ik zwanger was en nu 5 weken zwanger! 
 
WoW gefeliciteerd !!! Wat super leuk!
was die innestelingpijn dan zo rond de periode dat je ongesteld moest worden?
ik zou gisteren ongesteld kunnen worden maar ook maandag ( onregelmatige cycles) vandaag negatief getest.. hopelijk is het omdat ik te vroeg heb getest. En blijft de menstruatie uit!
 
WoW gefeliciteerd !!! Wat super leuk!
was die innestelingpijn dan zo rond de periode dat je ongesteld moest worden?
ik zou gisteren ongesteld kunnen worden maar ook maandag ( onregelmatige cycles) vandaag negatief getest.. hopelijk is het omdat ik te vroeg heb getest. En blijft de menstruatie uit!
 
Ik had 4 dagen voor mijn nod licht bloedverlies. Ook last van buikkrampen, misselijkheid en vermoeidheid. Spannend he! Ik ben benieuwd of je binnenkort positief test!!
 
Ik heb bij mijn zwangerschap niets gevoeld. De afgelopen keer dacht ik ook van alles te voelen. Steekjes, hoofdpijn en misselijk, maar hartstikke ongesteld geworden. Je kunt niets anders doen dan afwachten.
 
 
Terug
Bovenaan