Innesteling gehad toch negatieve test en niks op echo

Hallo iedereen.
Heb in middels zoveel forums doorgespit dat ik besloten heb maar mijn eigen vraag neer te zetten. Wie weet kan iemand mij helpen.

Ik geef momenteel nog volledig borstvoeding. Kind is 9 maand. Dat betekent dus dat ik een erg onregelmatige cyclus heb.
Wel ken ik mijn lichaam redelijk goed( althans dat dacht ik.)
en voel een ovulatie. Test ook daarbij nog met ovulatie testen en deze was positief op de 4ejan . Ook de slijm methode bevestigde dit.
Dus hop sex.
1 dag later misselijk. zoals ook bij eerste.
Plopjes . strakke buik. Gevoelige tepels en vergrote borsten.
en slecht humeur volgens mijn man.
op de 12e begon innestelingsbloeding. met lichte roze afscheiding ein bruinige afscheiding. De 13 heftige krampen en rood bloedverlies.
Allemaal precies zoals bij de eerste. 14e niks meer. Geen smeertje niks. Helemaal zoals het hoort dus. Dacht ik.
Nu is het lastig om te berekenen wanneer ik nod heb. Omdat mijn laatste ongesteldheid ergens in october was. En op het internet wordt alles berekend vanaf die dag. Dus moest beetje gokken.
Als ik cyclus invul van 28 dagen en dat de ovu klopt. Kom ik op 21 dec uit. Maar goed. dan zou dus mijn nod op de 18 zijn.
Maar dat zou betekenen dat het maar 5 dagen na de innesteling is.

Ik naar de vrouwenarts. ze kon niks zien op echo. Ze zegt nog dat het na 14 dagen na de ovu erg vroeg is en je dan ook niks kan zien. Toen urine test gedaan. ook negatief.
Toen kon ik naar huis gaan met resultaat je bent niet zwanger.
Ik vroeg nog of ik niet ongesteld moet worden. En ze zei dat dat niet hoeft ivm borstvoeden.
Mijn verbijstering was groot. Want ik had toch ovu gehad. Waar blijft dat ei dan. Dat moet er toch ook weer uit als het niet bevrucht zou zijn. of innesteling mislukt. Haar reactie was dat die testen het wel eens mis kunnen hebben en ik mocht gaan. Dit kreeg ik trouwens allemaal aan de balie te horen. Niet in apart kamertje. De bloeding werd niet verklaard. Nu kwam ik nogal gedesilusioneerd thuis. Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Ook geen bloed prikken. Geen nieuwe afspraak. Niet advies van later nog eens testen. Hcg verhaal etc. Nee helemaal niks. Je bent niet zwanger. Daag.

Nu wil ik uiteraard nog een keer testen. Het zit me gewoon niet lekker. Maar wanneer dit te doen. En ben ook mega bang voor teleurstelling.
Dus mijn vragen. Wanneer testen na innesteling. Hoeveel dagen.
En heeft iemand die borstvoeding geeft ervaring hiermee.
Kun je bv innestelingsbloeding hebben zonder ei. of miskraam.

Hopelijk kan iemand mij meer vertellen. Word onderhand gek hiero. Mijn lichaam zegt ja. Mijn hoofd wil heeel graag ja. Maar ik durf niet omdat ik bang ben voor negatief. Daarom loop je continu met een soort hoop rond. Heb ook liever dat iemand zegt. Nee je bent definitief niet zwanger. Dan zoals nu bij de dokter. Dat je weggestuurd wordt met nog meer vragen dan voorheen.

liefs een hoopvolle mama
 
Pfff lastig! Ik denk dat je niet moet vergeten dat je lichaam je goed in de maling kan nemen! Maar buiten dat om, ik ben ook gewoon zwanger geraakt tijdens het geven van borstvoeding. Mijn zoontje was toen 3 maanden. En hij kreeg de borst echt continu. 
 
Dus ja. Sommige krijgen zeker weten een eisprong of je nou volledige borstvoeding geeft of niet! Maar om terug te komen op je vraag..
 
Ik weet dat je op de echo, want jij zou nu dan echt heel pril zwanger zijn, ze vaak gewoon nog niets zien. Bij mijn eerste zeiden ze ook dat ik niet zwanger was. Baarmoeder zag er alleen wat onrustig uit. Terwijl hij nu toch echt 11 maanden is... misschien heeft jouw innesteling wat langer geduurd en test je dus ook wat later positief. (Mogelijk?)
En anders zou je toch echt positief moeten testen als je zwanger bent. Stel dat die innesteling dus wat langer heefr geduurd zou je over 2 dagen echt wel positief moeten kunnen testen. 
Zoals je hierboven zegt, je cyclussen zijn onregelmatig, dat zou natuurlijk ook je rare bloeding kunnen hebben betekenen. Je weet het niet, het lichaam doet soms gekke dingen. 
Ik hoop heel erg voor je dat het toch raak is! Laat je het even weten?
Groetjes
 
Die onzekerheid lijkt me erg vervelend! Voor zover ik weet vindt een eventuele innesteling ongeveer 9 dagen na de ovulatie plaats en zou je dus 10 dagen na de ovulatie positief kunnen testen met een heel gevoelige test, maar dit zijn wel uitzonderingen. De meeste vrouwen testen pas positief 14 dagen na de ovulatie (5 dagen na de innesteling). Het hormoon HCG wordt overigens pas aangemaakt ná de innesteling, het kan daarom ook zijn dat je lichaam je in de maling neemt met kwaaltjes direct na de ovulatie.
Heel veel succes en hopen op een positieve test!
 
Oh trouwens, de NOD is altijd 14 dagen na de ovulatie, ongeacht de lengte/onregelmatigheid van je cyclus. Het kan wel eens 13 of 15 dagen zijn maar veel afwijking zit daar niet in.
 
Hoii, 
Het is een heel oud forumonderwerp zie ik. Maar ik ben heel benieuwd hoe dit afgelopen is!was je uiteindelijk toch zwanger?
Ik zit nu inderdaad ook met zoiets soortgelijk, dus ben heel benieuwd of je vermoedens ook klopten destijds.
 
Groetjes!
Bernet
 
Terug
Bovenaan