Innesteling gepaard met witte slijmerige afscheiding (sorry!)

Hoi allemaal,

Ik heb ongeveer vandaag mijn innesteling. Ik verlies wit slijm (afscheiding).

Ook ben ik misselijk, eigenlijk gedurende de hele dag. Het is niet dat ik echt over moet geven of zo maar zo'n vervelend gevoel alsof je ergens zenuwachtig om bent. En dat ben ik dus niet!

Wie herkent dit? Zou ik zwanger kunnen zijn?

Heitje

Hi Heitje,

Misselijkheid is gooooeeeed, zeer goed hihi. Ik heb geen idee of dat je innesteling is maar gaat helemaal goed komen, ik voel het....deze maand is het raak. hihi

Liefs,
Dompy

Hoi Heitje,

Je bent me net voor met het stellen van deze vraag.
Ik zit met hetzelfde euvel en zou gisteren de innesteling moeten hebben als het raak is.
Verder moet ik veel plassen, heb rommelige darmen, beetje misselijk bij vlagen, koud 's avonds, hoofdpijn en emotioneel.

Ik kan niets vinden op internet behalve dan dat je cervixslijm na drie dagen na je eisprong al zou moeten verdwijnen. Ik heb mijn eisprong gevoeld dus ik weet zeker dat dat een week geleden is.

Ik ben heel benieuwd (net zoals jij) of iemand weet waarom dit nu is.

Ik ben reeds moeder van een zoontje en bij mijn vorige zwangerschap had ik heel veel wit slijmverlies toen ik overtijd was. Daarvoor had ik niet opgelet (dus voor mijn NOD bedoel ik!)

Groetjes,
Rosanne

Ik zit me hetzelfde af te vragen, alhoewel ik niet precies weet hoelang na de bevruchting de innesteling zou moeten zijn. Dinsdag mn eitje gevoeld, maar sindsdien ook regelmatig n zeurderig ongi gevoel en soms steekjes  in mn buik, raar gevoel in mn darmen en zeker wit slijm...zou t kunnen, dat...?

hoi,

ik weet dat de innesteling na ongeveer 6 dagen gebeurt. van hoelang je cervixslijm blijft houden weet ik niet, maar ik lees op het forum wel eens dat er meiden zijn die inderdaad het slijm blijven houden, zelfs tot na hun NOD.

groetjes esther

Hoi, als ik het zo lees zou ik zeggen dat het wel eens raak zou kunnen zijn, alhoewel schijn soms bedriegd. Ik had hetzelfde als jij en ben gister gewoon ongi geworden en moet nog steeds veel plassen en ben ook misselijk en moe en mijn borsten staan op klappen.....

Ik dacht echt dat het goed zat , waarom heb ik me dan zo gevoeld en voel ik me nu nog zwanger???

Ik hoop dat het bij jou wel goed zit!!!!!!! veel sucses
daan

Terug
Bovenaan