Innesteling gevoeld maar test negatief ?

Hoi allemaal
Benieuwd naar ervaringen..

Vorige week zondag heb ik denk ik de innesteling gevoeld (ik herkende dit van m’n eerste zwangerschap, leek op bandenpijn en het bleef heel de middag)
Ik ben sinds die dag zo vermoeid, maar ik blijf maar negatief testen. (Vroege testen van de action)
Vrees dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben?

Mijn cyclus verschilt elke maand tussen 28-33 dagen dus m’n nod is onduidelijk maar ik ben nu op dag 29.
We zijn al een jaar bezig dus begin echt wanhopig te worden. In de nacht voel ik ongesteldheid buikpijn maar niet zo heftig als wanneer ik echt ongesteld ben.

Ik vraag mij af wie heeft er innesteling gevoeld of bloeding gehad en teste na een week nog negatief en daarna positief? Aangezien ik m’n nod niet precies weet, tel ik van innesteling.. op internet lees ik dat je na een week dan wel positief zou moeten testen….

Is er nog hoop voor mij? ?
 
Hoi! Ik heb bij mijn beide zwangerschappen (en zelfs de mk) de innesteling gevoeld! Hele kleine steekjes voelde ik. Bij beide zwangerschappen heb ik de maand voordat het raak was ook de innesteling gevoeld maar deze waren blijkbaar niet gelukt en de maand er op dus wel! Dus mocht het nu niet gelukt zijn, dan heb ik goede hoop voor je voor de volgende maand! Ik ben benieuwd, veel succes!!!
 
Tja, je kan natuurlijk altijd iets voelen waarvan je zeker denkt te weten wat het betekent, maar het was toch wat anders. 
Ik heb 4 jaar gedaan over de oudste, incl een fertiliteitstraject. En ik heb vanalles gevoeld waardoor ik het zeker wist, maar het bleek toch wat anders te zijn. Ook dingen die echt anders dan anders waren, of bij de jongste, dingen die op de zwangerschap van de oudste leken. En dan was het niet zo. 

Ik was beide keren ook zeker van een naderende menstruatie, en ik bleek toch zwanger. 

Bij de jongste heb ik een innestellingsbloeding gehad, maar dat was vlak na de positieve test op dag 13/14/15. Niet zo vroeg al. Een innestelling gebeurt ook meestal rond dag 9 pas en is een proces van meerdere dagen. 

Ik help je duimen, maar ga wel uit van de positieve test, en let niet teveel op wat je voelt. 
 
Bij mij werkte inderdaad de vroege test van de action niet goed. de normale action test wel , ook als je die te vroeg gebruikt ( althans bij mij) 
Het kan zeker nog, ik zou gewoon nog even afwachten. Sommige mensen testen zelfs pas na hun NOD positief en als je uitgaat van je 33 dagen cyclus kan het dus zomaar. 
Zoals hier boven beschreven innesteling rond dag 9 was bij mij niet het geval. Bij mijn zwangerschappen nestelde het eitje zich al zeker binnen 6/7 dagen. Bij mijn huidige zwangerschap had ik ook de eerste weken vooral snachts heeeel veel menstruatiekramp, maar ben nu toch echt al bijna 23 weken. 
Heel veel succes en ben heel benieuwd naar je uitslag
 
Terug
Bovenaan