Innesteling gevoeld?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Wil jullie toch even om ervaringen/advies vragen.

Ik had rond 5 dec mijn ei. We hebben keurig om die dagen heen geklust. Nu voelde ik vanaf donderdag (de8e) een vreemd trekkend gevoel onderin mijn buik (boven mijn schaamstreek), een beetje als ongi-pijn. Maar daar is het natuurlijk veel te vroeg voor! Ik wil mezelf niet gek maken, en probeer een zwangerschap uit te sluiten door te bedenken wat het dan anders zou kunnen zijn, maar ik kom er niet uit.. Zou ik de innesteling gevoeld hebben? Het is nu over trouwens..

Mijn NOD is 19 dec, en oh, wat zou het fijn zijn om met kerst heel bewust niet te drinken!!
Hebben andere meiden hier ervaring mee?

Hoor t graag!

Liefs
Suzy

Hoi
Heb je ovu testen gebruikt zodat je wist dat je ei op de 5de was? Miss was je ei nu later en heb je dat gevoeld op de 8ste.... Ik geloof dat innesteling pas een week na je ei is.
Ik had zelf ook rond afgelopen zaterdag mijn ei moeten hebben maar volgens ovu testen nog steeds niets...Het kan zijn dat je ei deze maand wat later is.

Heb je wel door geklust rond de 8ste? kan het alsnog raak zijn hè!

Hai meid,

Ik denk niet dat het een innesteling is geweest hoor, daar zou het (bij een 'normale' cyclus) toch te vroeg voor zijn geweest maar het kan wel zo zijn dat je ei iets later was deze ronde.....Gebruik je ovutesten? Het kan wel enige duidelijkheid geven....
Ik voel zelf vrijwel altijd mijn ei en dat zijn bijna dezelfde klachten als die jij noemt dus ik zou nog even doorklussen en hoe irritant het ook is.....Afwachten geblazen! Pfff....konden we maar gelijk zien/voelen hoe het zit na de eisprong!!

Liefs Lynn.

Hey meiden,

Mijn ei voel ik duidelijk! Ik voel dan 2/3 dagen idd een soort ongi pijn. Dit was op 2/3/4 dec. Dus ik denk dat mijn ei al geweest was hoor.
We hebben daarna ook nog doorgeklust en ik weet dat we niets anders kunnen dan afwachten, maar ik vind het gewoon zo irritant dat ik ECHT dingen voel in mijn lichaam, dat bedenk ik me niet. Maar wat IS het dan???

Grrrr, irritant!

Terug
Bovenaan