Innesteling gevoelig en wanneer??????

A

Anoniem

Guest
Ik zit met een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Ik heb 29 januari NOD en nu had ik de afgelopen paar dagen steeds een beetje een pijnlijke buik, net of ik ongi moest worden. Maar het was als ik het goed heb zo'n 3-4-5 dagen na de eisprong. Kan dit al van een innesteling zijn geweest? Hoe snel kun je verschijnselen krijgen van een zwangerschap? Wij hopen op een tweede, maar dit had ik toen volgens mij niet?? Weet iemand hier iets over of waar ik er iets over kan vinden?? Alvast bedankt voor jullie reactie...

Innesteling vindt ongeveer een week na de bevruchting plaats. Dus ga maar na wanneer je voor het laatst gevreeen hebt.
Heel vaak hoor je de vergissing dat mensen denken als ze met 5 á 6 weken zwangerschap bloed verliezen, dat het innesteling is, maar dat kan natuurlijk nooit!
Ik hoop dat je zwanger bent, maar met testen zul je nog ff moeten wachten, een week of 2 denk ik.
Succes!

Hoi,

Opdit moment ben ik 10 weken zwanger en achteraf gezien heb ik de innesteling gevoeld. Ongeveer 4 a 5 dagen nadat ik met mijn vriend had gevreeen had ik s.avonds een beetje een stekerig kriebelend gevoel. Opdat moment wist ik nog niet wat het was maar, ik zat onbewust gewoon te lachen. Mijn vriend vroeg me waarom dat ik lachte maar dat wist ik niet. Toen ik twee weken later een positieve test in mijn handen kon ik het niet geloven was er die maand helemaal niet vanuit gegaan. Inmiddels heb ik al een echo gehad bij 8 week en 4 dagen en het harte klopt en de baby maakte zelfs een buiging. Een innesteling is bij iedereen anders je hoeft het niet te voelen en je hoeft ook niet te vloeien dat heb ik ook niet gehad. Ik hoop voor je dat het bij je ook positief is maar dat lezen we vast over 2 weken.

Liefs Linda ( 10 weken )

Nee je hoeft niet te vloeien. Dat had ik bij de eerste ook niet.Ook de innesteling niet gemerkt. Nu bij de tweede zwangerschap had ik 5 á 6 dagen na de bevruchting duidelijk een innesteling: ik vloeide een paar druppen lichtroze. Later wat bruin. Toen dacht ik al; he, dat heb ik nooit twee weken voor ik ongesteld moet worden, ik ben zwanger.
EN ja, dat was dus zo.

Terug
Bovenaan