Innesteling/innestelingsbloeding, wat heb je hiervan gemerkt?

Vraagje aan degene die al zwanger zijn, hebben jullie last gehad van een innestelingsbloeding? En zo ja. was dat lang of veel? En wat voor klachten hadden jullie daarbij? Of hebben jullie niks gemerkt tijdens de innesteling?

Ik had wel een innestelingsbloeding, maar het stelde echt niks voor... Het waren 2 minuscule druppeltjes bruin bloed en verder heb ik er ook niks van gemerkt. Pas toen ik 3 weken zwanger was merkte ik dat ik snel duizelig werd en dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.

Hallo,

ik had ook wat last van innestelingsbloed, ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar het zette toch niet door. Verder merkte ik er niks van. Nu ben ik 6 weken zwanger en had ik weer last van bloed, donkerbruin, lichtbruin en roze. Ook daar merkte ik niks van. Maar gelukkig is alles goed!

Toen ik net wist dat ik zwanger was, kreeg ik op 4wk3d ineens wat bloederige afscheiding. Het was heel weinig, maar ik schrok. Want soms begint een menstruatie ook zo.

Alleen het verschil was dat er daarna gelukkig niks meer kwam. :) Dus ja achteraf zie ik het als innestelingsbloed.

Heb helemaal niks gemerkt.

Ik had een vaag vermoeden dat ik zwanger was dus had 1 week voor mijn ongesteldheid getest en die gaf zwanger aan...enigste wat ik kon uit brengen was oooh ik word niet ongesteld.En inderdaad werd niet rood maar kwam ook niks roods uit al zat ik er wel op te wachten omdat ik las dat veel mensen dat hadden.

Hallo!

Ik heb geen last gehad van bloeding. Ik had die dag wel hele rare steken rechts onderin me buik. Het kwam telkens in vlagen en dan duurde het 5 minuten ongeveer.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Goodluck!

Xxxx

Terug
Bovenaan