Innesteling laat? 12dagen overtijd

<p>Hi,</p><p>ik open voor het eerst een topic en ben benieuwd of iemand dit ook heeft meegemaakt.</p><p>ik ben 6 juni voor het laatste ongesteld geweest , ik heb een cyclus van 27/29 dagen. Ik zou 4 juli ongesteld moeten worden maar ik ben nu dus 12 dagen overtijd. Ik heb vandaag een hele vage roze veeg gezien bij het afvegen, het was geen bloed of menstruatie bloed.. kan het een late innesteling zijn? Ik heb tot nu toe 3 keer negatief getest.</p><p>ik heb nu ook geen roze veeg meer.. </p><p>Verder heb ik wel een beetje hoofdpijn en lage rugpijn.</p><p>Alvast bedankt! </p>

Hi!
Ik wil je geen valse hoop gegeven maar ik had het zelfde!
Normaal een cyclus van 28 dagen en na 2 negatieve testen én 12 dagen verder had ik een positieve test in handen! ?

Ik had alleen geen "bloeding" o.i.d.

Weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad? Ik wil je niet bang maken maar soms kan je eisprong ook veel later zijn of gewoonweg niet plaatsvinden. Dan wordt je dus ook niet of veel later ongesteld. Dit kan bijv door een griepje of stress komen, dan zijn je hormonen wat in de war. Ondanks dat je een regelmatige cyclus hebt. Wanneer je geen ovulatietesten of tempratuur methode oid doet is het lastig te bepalen wat het kan zijn. Als je geen eisprong hebt gehad kun je een minimale bloeding krijgen (wellicht de roze veeg) en begint je cyclus weer van voor af aan. Het is vrijwel onmogelijk dat je innesteling nu plaats vind volgens de cyclus die je zelf aan houdt.. want je ei zou dan rond de 20e gesprongen zijn en een innesteling vind tussen de 5 en 12 dpo plaats. Je zou nu op 26 dpo zitten. Het kan wel dat je eisprong later is en als je dan ook op t goede moment seks hebt gehad zou t wel de innesteling kunnen zijn. Dan zou je eisprong tussen 4 en 11 juli geweest zijn. Ik zou je aanraden als je testen negatief blijven en de menstruatie niet doorzetten vandaag als cyclusdag 1 van een nieuwe ronde te zien en beginnen met ovulatietesten zodat je iets meer zekerheid hebt wanneer de eisprong is. Succes, hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Dank jullie wel voor jullie reacties. Menstruatie is nog niet doorgezet en rugklachten blijven. Ze zijn wel iets heftiger dan gisteren dus misschien dat het vandaag toch doorzet.. ik ga deze ronde beginnen met oveluatietesten en temperatuur in de gaten houden om meer zekerheid te krijgen. Ik houd mijn menstruatie al 3/4 jaar bij in een app en heb dit nooit eerder gehad. Ik las ook over buiten baarmoederlijke zwangerschap en dat maakt me een beetje bang, je krijgt dan heen positieve test te zien. Dit kan alleen dmv bloedtest las ik.. als het tot maandag niet doorzet ga ik even langs de huisarts.

Terug
Bovenaan