Innesteling?Menstruatie? Ronde 10 en Clomid

Kldj91

New member
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag dag 11 DPO, en had gisteren wat helder bloedverlies en vandaag donker (bijna zwart) oud bloedverlies.
Ik heb vreselijk last gehad van krampen en met name aan de zijkanten van mijn buik en rug. Zou er dan toch een innesteling zijn of een naderende menstruatie?

Snap dat jullie geen antwoord kunnen geven hoor, maar misschien mensen die dit herkennen:)??

Ik vind het allemaal zo spannend. Het is onze 10e ronde, en de eerste met Clomid 50. Volgende maand mag ik omhoog naar 100 omdat mijn ovulatie nu pas op dag 26 door kwam. Ik hoop dat dit natuurlijk niet nodig is :)

Merk ook echt wel dat ik het steeds moeilijker ga vinden en een beetje in de put begin te raken. Iemand hier ook ervaring mee?
 
Hoi het is inderdaad lastig om basis van deze symptomen een uitspraak te kunnen doen. Uit hoeveel dagen bestaat je cyclus gemiddeld? Dan zou je kunnen uitrekenen wanneer je eventueel een test zou kunnen doen. Ik had deze maand ook lage rugpijn en veel steken op allerlei plekken in de buik en gevoelige borsten enz. Maar toch ongesteld geworden. Jè lichaam kan je erg voor de gek houden.

ben je momenteel bezig met medicijnen en op een natuurlijke manier zwanger proberen te raken of doe je iui? (Inseminatie)
 
Terug
Bovenaan