innesteling of gewoon tevroeg ongi??

A

Anoniem

Guest
lieve meiden,

om bij het begin te beginnen ik ben lilly 24 jaar en met ronde nr 3 bezig athans 22-11-04 ben ik ongi geworden (3a4 daegn telaat) en 30-11-04 had ik een lichte bruine bloedafscheiding, mij was verteld dat dat wel eens kan gebeuren dat dat dan oud bloed is wat er nog uit moet komen, sinds een week heb ik gevoelige borsten en vanmiddag had ik steeds wat doorzichtig slijm op mijn wc papiertje net toen ik een niesbui had gehad en ik naar de wc ging zat er bloed op mijn wc papiertje ik dacht nog van nou dat zieik niet goed en haalde er steeds opnieuw een wc papiertje langs (sorry voor de details) en er zat steeds bloed op echt helder rood, ik heb maar een maandverbandje ingedaan maar wat heb ik nou ik moet pas 20december ongi worden ik ben nu zo bang mijn onderbuik voel ik nu wel en ik heb nog steeds gevoelige borsten. wie kan mij helpen want ik ben zo bang.

dike kus lilly

Hoi lilly,

Ik wil je niet te vroeg blij maken maar dit klinkt toch echt als een innesteling. Toen ik zwanger was ging het precies zo! Heel veel succes!

Groetjes Ina

hellas volgens mij ben ik echt ongi geworden en dat twee weken tevroeg, we balen er echt van. nu maar afwachten waarneer het bloeden stopt ik heb er onwijs last van en veel buikpijn gr lilly

Terug
Bovenaan