Innesteling of menstruatie??

Hoi! Ik zou graag jullie ervaringen horen. Ik denk dat ik deze week ongesteld zou moeten worden (houd het niet bij, maar was in tweede week augustus ongesteld en heb geloof ik wel een gemiddelde cyclus). Nu verloor ik vrijdagavond een beetje lichtroze bloed, zaterdag test gedaan (negatief), nog steeds beetje bloed, zondagochtend test (negatief), overdag ineens helderrood bloed dus dacht ongesteld te worden maar het zet niet door en nu net wat oud roze/bruin bloed. Als ik Google staat er dan een innestelingsbloeding vaak bruin is. Zondag was het toch echt rood. Sowieso enkel op wc papiertje en heb geen maandverband nodig ofzo. Hoe dan ook, iemand een zelfde soort ervaring gehad?? En ja, ik weet dat ik ook gewoon nog even een paar dagen kan wachten maar dat is een beetje moeilijk Haha :)
 
Ben bang dat niemand je dat kan vertellen behalve helaas toch afwachten... en dat is idd moeilijk. Als je weet hoe je cyclus is en wanneer je eisprong plaats heeft gevonden zou je nog kunnen rekenen op hoeveel dpo je nu ongeveer zit en aan de hand daarvan testen ( zou altijd pas na 14 dpo testen )
succes! 
 
Het is echt niet te zeggen wat het is, totdat er genoeg tijd is verstreken dat je of een positieve test hebt of een duidelijke menstruatie. 
 
Dank! Weet bijna zeker dan mijn eisprong 23 aug was (voel ik meestal), dus dan zou ik woensdag kunnen testen? Weet ook niet wat dpo is maar ik Google het even :)
 
Ah, dpo is dagen na eisprong. Overigens nu bruin bloed in inlegkruisje (oversharing?? ??) Pfff te spannend dit...
 
Een innestelingsbloeding is meestal 1 tot 3 dagen en komt voor bij 1 op de 5 vrouwen en is altijd veel minder dan bij een gewone menstruatie.
En het kan ook een beetje rood bloed zijn' meestal als het rond eind 3e week/begin 4e week is er meestal niks om je zorgen over te maken.
Wat je eventueel kan doen is' bloedprikken bij je huisarts of er hcg in je lichaam zit en 2 dagen nog een keer om te kijken of je hcg verhoogt is.
Verminderen van hcg kan wijzen op een vroege miskraam en verhogen is altijd goed.
Ik heb 4 kinderen waarvan ik 1 keer een innestelingsbloeding heb gehad' die ook gewoon kerngezond op zijn fiets naar school ging vanmorgen.
 
Ik heb ook alleen bij mijn oudste een drup bloed gehad, bij innestelen. Ben nu zwanger van de vijfde. Het is wel zo dat ook al is er nu een innesteling, je weet pas rond je NOD of het ook goed is gegaan, doordat je dan postitief test. 
 
Terug
Bovenaan