Innesteling of menstruatie?

<p>Halo, </p><p>Morgen zou mijn menstruatie komen mits ik niet zwanger ben.</p><p>Nu zijn we druk aan het klussen geweest tussen de lakens.</p><p>Ik teste negatief maar tijdens vorige zwangerschappen was ik ook pas laat, ca 3 dagen na nod positief getest.</p><p>Gister heb ik sochtends een klein beetje bloed verlies gehad: roze afscheiding met een druppel helder rood/bruin bloed. Rest van de dag niks. Vanmorgen weer hetzelfde. Nu nog alleen wat roze afscheiding.</p><p>Lichte buikpijn, misselijkheid die komt en gaat. Voel me niet lekker, geen koorts of iets. Het zit niet lekker allemaal.</p><p>Nu vraag ik me af: innesteling of zit mn mentruatie dwars??</p>
 
Kan beide kanten op. Misselijkheid komt meestal pas vanaf een week of 6 in de zwangerschap, als het veroorzaakt wordt door hcg. Maar progesteron kan ook zorgen voor misselijkheid en dat is wat verhoogd in de week van de menstruatie. Niemand hier heeft een glazen bol ? dus het enige wat je kan doen is afwachten
 
? wachten wachten wachten
Haha. Normaal is mn cyclus heel voorspelbaar: week veel afscheiding veel zin in seks? weekje "neutraal" weekje pms (opgeblazen buik, gevoelige borsten, diverse dagen licht, of volgens man, zwaar geïrriteerd) twee a drie dagen voor mentruatie een dagje spotting zonder klachten en dan BAM buikpijn en rennen voor de tampon.
Deze maand loopt het anders. Pms is er zeer licht aanwezig, geen gevoelige borsten,  opgeblazen buik ook niet. Alleen mn humeur: maar dat kan ook de stress/onzekerheid weer zijn.
Om gek van te worden.  Ik zit echt de dagen te tellen?
 
Nou ik vraag me ook af of ik nu een innesteling bloeding heb.... Mijn NOD is 15 januari.... heb vandaag mega hoofdpijn en lichtroze bloeding gehad bij het afvegen, het is te weinig voor een inlegkruisje..... maar toch voor de zekerheid in gedaan. Mijn borsten doen vreselijk pijn al dagen! Vind het moeilijk om erop te vertrouwen... dit is poging 4...
 
RankyBig;  dat klinkt wel veel belovend. Ik heb twee vorige zwangerschappen gehad en die waren beide heel anders. De eerste had ik geen klachten alleen grotere, maar geen gevoelige borsten. Veel bloedverlies, door innesteling bij een zwak bloedvat
Bij de tweede was het snel duidelijk; opgezette buik, gespannen borsten maar wel vrij laat (3 dagen na nod) pas een positieve test.
Mijn emoties gaan de laatste dagen door alle onzekerheid ook alle kanten op. Soms, als ik denk dat het niet gelukt is, denk ik; het is goed zo. Heb twee gezonde kinderen het is prima. En dan voel ik me weer heel schuldig dat ik dit denk terwijl ik misschien toch zwanger ben; Ik denk zelf bescherming tegen teleurstelling. Hoe het ook uitkomt het is oké hier maar het blijft spannend.
 
Terug
Bovenaan