Innesteling of menstruatie?

Hoi allemaal,

Op 19 juni had ik een positieve ovulatie test van Cb.
Op 1 juli rond de middag kreeg ik menstruatie achtige krampen met ‘s avonds licht bloedverlies tot en met vandaag (3 juli).
Gister werd ik ook helemaal niet lekker; misselijk, leek wit er uit zien..

Normaal heb ik altijd heftige krampen en veel bloedverlies. Kan dit een innesteling zijn? Vind het zo apart.

Heeft iemand dit ook gehad?

Liefs!
 
Kan allebei inderdaad maar dacht misschien hebben anderen dit ook meegemaakt.
aan de hand van m'n ovulatie test moet ik namelijk pas 5 juli ongesteld worden. 
 
Ja genoeg vrouwen hebben bloedverlies meegemaakt, bijna allemaal durf ik wel te zeggen maar stel een aantal reageren nu met dat het bij hen wel een innestelingsbloeding bleek te zijn (dit weet je pas achteraf) dan ga jij hoop krijgen waar je niets aan hebt. Probeer echt af te wachten of dit doorzet naar een menstruatie of dat je over een aantal dagen positief test
 
Je hebt gelijk! Maar wel heel frustrerend dit (zoals de meeste ook zullen vinden). Ik weet dat ik moet wachten, maar heel licht bloedverlies houdt aan en heb sinds gisterochtend een zeurende, stekende pijn in mijn linker eierstok (althans zo voelt het).. ben benieuwd of dit goed afloopt. Tot nu toe alle testen negatief.
 
Update; licht positieve test gehad vorige week woensdag. Helaas is het niet goed afgelopen. Op naar de volgende ronde.
 
[quote quote=10569587]Update; licht positieve test gehad vorige week woensdag. Helaas is het niet goed afgelopen. Op naar de volgende ronde.[/quote]

Balen :( Duim voor je dat het gauw weer raak is
 
Terug
Bovenaan