Innesteling of menstruatie??

Hallo allemaal.
Ik ben nieuw en ben even nieuwsgierig of jullie wellicht wat meer ervaring hebben met een innesteling.
Mijn cyclus is meestal 28/29 dagen.
Mijn laatste menstruatie was op 27 september.
Ik zou dan 11 of 12 oktober mijn ovulatie hebben gehad.
Vervolgens kreeg ik op 17 oktober (dag 21 van de cyclus) wat bruin bloedverlies. Dat werd die nacht wat roder en vervolgens weer bruin. Het heeft totaal 2 dagen aangehouden. Voor een menstruatie wel wat vroeg lijkt me. Ik heb gelezen over een innesteling.. Zou dit dan een innesteling kunnen zijn? Is dat realistisch 5/6 dagen na ovulatie. En als dit een innesteling zou zijn, wanneer zou ik dan kunnen testen?

Ik heb vanmorgen al een testje gedaan. Waarom weet ik eigenlijk niet. Want natuurlijk komt er nu nog niks tevoorschijn als ik überhaupt zwanger zou zijn. Met als gevolg dat ik nu steeds denk.. was dit nu mijn menstruatie al of toch niet..

Hopelijk hebben jullie hier wat ervaring mee.
Liefs
 
Als je zegt dat je cyclus meestal zo’n 28/29 dagen is, zou ik ten vroegste op 24 oktober eens een testje doen. Spotting tussendoor kan om allerlei redenen. Moest het een innesteling geweest zijn, heeft je lichaam nu even tijd nodig om zwangerschapshormoon aan te maken. Dit kan eventjes duren. Tests zijn dus het meest betrouwbaar op de dag dat je ongesteld zou moeten worden of de dag erna. Ik testte zelf steeds ten vroegste de dag nadat ik ongesteld moest worden. Vroege tests zijn niet zo betrouwbaar en kunnen misschien onterecht voor teleurstelling zorgen of wanneer je lichaam toch vroeg de zwangerschap zou afbreken onterecht voor vreugde en nadien (veel) verdriet zorgen.
 
Terug
Bovenaan