innesteling of menstruatie?

Hallo allemaal,

22 januari heb ik een curettage gehad en we zijn daarna weer begonnen met klussen, op 9 februari heb ik mijn eisprong gevoeld en ik kreeg afgelopen donderdag kramp en een beetje bloedverlies s' avonds pas, vrijdag ook een beetje en zaterdag ook een beetje en zondag was het weg, vandaag krijg ik last van m'n rug en onder in mijn buik, ook af en toe last van mijn borsten en heel erg moe. o ja en een slecht humeur. Weet iemand of ik al een test kan doen? Heeft iemand een idee wat zou kunnen zijn?

Fre

Je hebt na een curretage wel heel snel een eisprong gehad....
Ik zelf werd na 6 weken pas weer ongesteld, maar als je echt je eisprong hebt gevoeld op 9 februari dan kan je al testen...

Heb je geen nacontrole gehad? Ik zelf kreeg een nacontrole na de curretage en toevallig zag de gyn toen dat de eitjes rijp waren voor een eisprong...

bedankt voor je reactie, ik heb geen nacontrole gehad, alleen telefonisch en de vk zij tegen me dat ik tussen de 4 en 6 weken weer ongi moest.Weet jij hoelang je hcg nog in je lichaam blijft na een curretage?

hoi maris,

ze heeft tegen mij gezegd dat we het weer konden proberen als we dat wilden. misschien moet ik toch maar even testen, of kan mijn buikpijn en rugpijn toch met mijn ongi te maken hebben?

groetjes Fre

Hallo,

Ik heb er geen ervaring mee, maar weet van een vriendin dat ze na curretage in eerste instantie ook een beetje onregelmatig bloed verloor.. en pas daarna echt ongesteld werd, volgens mij kan het ook zijn dat je meer last heb van rug en buik als je weer voor het eerst ongesteld bent na curretage (of miskraam).

Geen idee hoe lang de hormonen in je lijf blijven... maar volgens mij wel redelijk lang, maar of het zo lang is, dat weet ik niet.

Ik zou toch testen... als die negatief is weet je in ieder geval zeker dat je niet zwanger bent en anders zit je zowiezo in onzekerheid.

Heel veel succes! Hopelijk snel weer zwanger...

Groetjes

Hallo,

Wat spannend... hopelijk was het innnesteling! Ik zou wel een test doen, weet niet hoe lang hormonen in je bloed blijven zitten, maar nu zit je ook in onzekerheid... is hij negatief, dan weet je dat, is hij positief, ja dan zit je nog wat langer in onzekerheid, maar nu natuurlijk ook...

Succes

groetjes

ik zou ook even een test doen.en als het positief is de verloskundige bellen. misschien kan ze je wat meer antwoorden geven.

toen ik zwanger was van onze tweede had eerst ook last van rugklachten en zelfs bloedverlies en dacht dat ik ongesteld moest worden maar de dag erna niks meer en bleek toch zwanger te zijn. en ben nu alweer bijna 18 weken.

ik hoop voor jullie dat het zo is.

groetjes maris

Terug
Bovenaan