innesteling of menstruatie?

Hallo allemaal,

op 22 januari heb ik een curettage gehad, ik was 8,5 weken zwanger, daarna zijn we weer begonnen met klussen, op 9 februari heb ik mijn eisprong gehad en afgelopen donderdag kreeg ik buikpijn s' avonds een beetje bruin bloed verloren, vrijdag ook en zaterdag echt ook een heel klein beetje, vandaag last van mijn rug een beetje last van mijn buik, ben ook erg moe, saggie en heb af en toe steken in mijn borsten, is dit een menstruatie geweest of een innesteling, heeft iemand ook hier last van gehad en wanneer kan ik gaan testen?

Fre

Hoi Fre,

Als het een innesteling is zou dat betekenen dat het vruchtje pas 16 dagen later zich heeft ingenesteld. Ik weet niet of dat kan?
Of het zou al wel eerder ingenesteld zijn en de bloeding komt er nu pas een beetje uit?
Al je symptomen lijken wel op een eventuele zwangerschap.
Ik heb afgelopen maandag positief getest, en had de vrijdag daarvoor ook een heeeeel klein beetje rozige afscheiding gehad. Ik dacht ook dat het niet raak zou zijn, maar dat is het dus wel. Dus wie weet. Mijn eisprong was pas op dag 17 of 18...dus wel laat. En ik kreeg 8 dagen erna die afscheiding. Dat heb ik overigens na die vrijdag niet meer gehad.

Wanneer kan je testen? ben wel benieuwd en hoop het heel erg voor je dat het raak is!

Hoi Boterbloempje,

ik heb net getest en die was negatief, ik denk dat m'n lichaam nog een beetje in de war is en dat het met m'n menstruatie te maken heeft.

Jij in ieder geval gefeliciteerd!! Fijne zwangerschap en misschien kan ik me binnenkort weer melden op dit forum.

Terug
Bovenaan