Innesteling of menstruatie

gebruiker616761

New member
Hallo allemaal.ik zit met eem vraag in me hoofs ik heb 5 jan een miskraam gehad maar ik heb erna ook.onveilig seks gehad nu had ik de 1e een veeg licht roze bloed erna niks meer ik heb het gevoel dat ik zwanger ben ma de test zegt negatief is dit te vroeg?

Ik  heb ook last van misselijkheid buikpijn onder in de buik hoofdpijm en heel erg moe .

Als ik wil slapen houd de rugpijn in de onderrug me tegen om te gaan slapen zal heinnestelingsbloeding kunnen zijn geweest?

Of gewoom menstruatie

<span style="line-height: 1.5;">Bedankt alvast</span>
 
Hoi,

wat verdrietig zeg! Een miskraam is niet niks..

ik kan hier helaas over meepraten, ik heb in dezelfde week ook een miskraam gehad. En ben er afgelopen donderdag achter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben. Dus het kan wel! Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik korte en onregelmatige cyclussen heb dus vandaar dat ik zo vroeg heb kunnen testen denk ik.

Elk lichaam is natuurlijk anders en moet herstellen na een miskraam. Er zit niks anders op dan af te wachten en na een paar dagen weer te testen

heel veel sterkte en succes!
 
Ja heel vervelend gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap vandaag bruin bloed verloren ben benieuwd van de test wetd ik weer niet wijzergr
 
Bloempje gefeliciteerd! Fijn dat het weer meteen gelukt is!

Ik heb zelf 24 jan een curettage gehad en week later m'n eisprong gehad en ongeveer 9 dagen daarna een enorme steken van een paar minuten en een paar dagen heel minimaal bloedverlies (spotting) Ik denk dus dat het een innesteling is geweest. Voor het eerst gemerkt want ik ben al 4x eerder zwanger geweest zonder er iets van te merken. Nu zit ik een dag of 3 voor mijn NOD. Erg spannend want na een miskraam weet je natuurlijk niet precies je cyclus.

Weet je ondertussen al meer?
 
Terug
Bovenaan