Innesteling of niet??‍♀️

A

Anoniem

Guest
<p>Hey dames!</p><p>Ik heb een onregelmatig cyclus. Sinds afgelopen maand (maart) was ik opeens heel erg laat ongesteld geworden. Maar dat ter zijde. <br /><br /></p><p>Als ik aanhou wat er afgelopen cyclus is gebeurd zou ik morgen “moeten” menstrueren. Maar zo’n 1,5 week geleden had ik eenmalig licht roze streep met afvegen (sorryyyy haha) </p><p>Ik dacht dat het toen zou beginnen maar dit is niet zo. Zou het wellicht innesteling kunnen zijn? Als ik internet lees is het vaak wel echt bloed maar dat was het niet. Iemand ervaring hiermee? En wat was er uiteindelijk gebeurd? Zwanger of niet? Vreselijk cyclus?? I dont knowww??‍♀️</p>

Het vervelende is dat je heel graag zekerheid wilt maar die kan niemand hier je geven helaas. Zoals je zelf al zegt zou het een innesteling geweest kunnen zijn, dat zou zelfs heel goed kunnen, maar of het dat was en in dat geval of het goed is gegaaan, dat weet je pas zeker als je positief test.
Dus nog even geduld, daarvan zul je ook als het raak is nog heel veel nodig hebben ?

En succes ?

Jij denkt zelfs heel goed? 

Ik heb al een zoontje maar toen had ik daar geen last van. Maar toen ging alles vrij vlekkeloos (gelukkig) Ik vroeg me af of het zou kunnen of dat het wellicht iets anders kon zijn geweest. Bij een zwangerschap is het altijd afwachten en idd wat je zegt: nooit met zekerheid dingen kunnen zeggen. 

Dat kan maar je weet het natuurlijk pas zeker als je een testje hebt gedaan of is het daar nog te vroeg voor?

Dat is een goede vraag van jou Girafje! Als ik naar mijn vorige cyclus kijk. Is het morgen mijn NOD. Kijk ik naar de maanden ervoor. Dan is het al geweest en zou het wel kunnen. 

Maar ik denk dat ik voor nu maar eens donderdag ga aanhouden. Vind het best spannend deze keer. Veel vriendinnen om mij heen hebben stuk voor stuk een moeilijk zwangerschap. Of lukt het niet eens. Zo sneu 

Dat probleem heb ik dus ook sinds december een cyclus variërend van 23 tot 40 dagen dus ik ben deze maand begonnen met ovu testen. Voor jou zou ik 2 weken na het bloedverlies aanhouden of als je echt niet meer kan wachten kan je altijd een vroege test doen

Oh wat vreselijk hè?! Word je toch onzeker van. Is dit voor jullie eerste kindje? Of ook een tweede? (Of meer) 
Thanks voor de tip! Ik kan nog wel eventjes wachten. Misschien heel raar maar ik zie liever dat ik ongesteld word na enkele dagen “overtijd” dan een negatieve test. Ik wacht sws een week hihi. Vorige maand wilde ik op een zaterdag ochtend testen. Maar na het ochtend plas zei ik al tegen mijn man dat het niet meer nodig was ?

Terug
Bovenaan