Innesteling of niet?

<p>hallo allemaal </p><p>ik ben in december gestopt met de pil en mijn lichaam houd me beetje voor de gek dan ene maand wel menstruatie dan weer niet ik ben nimeer ongesteld geweest van in maart maar wij zijn volop aan het proberen om raak te schieten tot vandaag was ik aan het kuisen en ging naar het wc en bij het afkuisen had ik lichtroze beetje bruine afscheiding zou dit mijn menstruatie zijn of tog innesteling?ik heb wel wa krampjes in mijn onderbuik en puistjes in mijn gezicht ik heb nu het zekere van zekere genomen en iets in men slipje gelegd ben benieuwd naar morgenvroeg? Iemand raad voor me?</p>

Nrml ben ik altijd regelmatig maar ben in december gestopt me de pil en in december heb ik men menstruatie gehad toen rond den 10de en dan weer ni tot maart 10de en dan nu weer nix en gisteren beetje bruin gehad in men slipje en met het afkuisen beetje roze en had krampen in men onderbuik gisteren en vandaag ben ik opgestaan met hevige onderrugpijn ? Ik ben nog nooit te vroeg geweest dan den 10de dus vind beetje raar 

Hey! 
Ik heb dat ook.
gisteravond (cyclusdag 29) licht streepje bloed tijdens het afvegen. Ik heb een gemiddelde cyclus van 33dagen denk ik. Mijn ovulatie was 29juli. Maar normaal als mijn menstruatie eraan komt, heb ik de avond van te voren licht bloedverlies en de volgende ochtend is het losgebarsten. Maar vanochtend was er helemaal niks te zien. Kreeg alleen krampen onderin.. 

Oke als ik het goed begrijp ben je in december 2018 gestopt met de pil. Toen heb je rond de 10e je onttrekkingsbloeding gekregen en toen 10 maart pas weer iets? Daarna niet meer tot nu? Je cyclus is dus duidelijk niet regelmatig en ik begrijp dan ook niet zo goed waar je op baseerd dat dit niet gewoon je menstruatie kan zijn. De 10e zegt niets, het gaat voor een cyclus om de eerste dag van je laatste menstruatie tot de volgende menstruatie dat is je cyclus lengte. Je had dus een cyclus van 3 maanden na het stoppen met de pil en zou dan nu een cyclus hebben van 2 maanden? Dit kan altijd eerder als de 10e natuurlijk, het lijkt me dat je lichaam nog heel erg aan het zoeken is na de pil. Het kan natuurlijk wel dat je zwanger bent maar ik zou je aanraden om ovulatietesten te gaan gebruiken als je ongesteld geweest bent, als je je eisprong gevonden hebt dan kun je er ongeveer 14 dagen bij optellen voor je weer ongesteld word of niet natuurlijk, nu heb je echt geen idee waar je je bevind in je cyclus aangezien hij nog zo lang en onregelmatig is. Voor nu nog even afwachten hoe het zich ontwikkeld.

Je hebt al heel veel topics aangemaakt zie ik, nu lees ik dat je in november gestopt bent met de pil en 7 december ongesteld geweest bent en toen in maart pas weer. Beetje verwarrend als je nu aankomt met regelmatig en nooit voor de 10e, gewoon afwachten maar als ik het zo lees moet je eigenlijk soort blij zijn als je menstruatie weer doorkomt en je cyclus weer wat op gang komt.

Jaa ik zou er heel blij mee zijn maar men menstruatie komt maar niet door ik heb gisteren in de dag als ik me afkuiste een klein licht streepje gehad maar dan weer nix meer van de morgen al nx en in de dag vandaag ook niet 

Kan ik nu dan al met evaluatie testen werken ook al heb ik ze niet gekregen men menstruatie wand ik begin het beu te worden met het wachten er op 

Terug
Bovenaan