Innesteling of niet?

<p>Heey allemaal. </p><p>Vanaf 8/1 erg misselijk geweest in de ochtenden, wanneer ik gegeten had trok dat weer weg. Daarnaast veel dorst en slecht slapen.</p><p>Afgelopen vrijdag 10/1 2 druppels bloed verloren en daarna niets meer, dit heb ik nooit gehad.. Gisteren veel kramp gehad in mijn linker onderbuik. Dit is vandaag weer weg, vandaag ook niet meer misselijk geweest.</p><p>Nu vraag ik me af wat dit kan zijn? Een innesteling of toch niet omdat nu de misselijkheid weer weg is.. </p>

Ik heb precies hetzelfde gehad van de week! 
Ik heb deze week mijn eisprong gehad als het goed is. Woensdag, donderdag en vrijdag veel last gehad van krampen in me onderbuik en donderdag bij afvegen een sliertje bloed! Nu betwijfel ik of het een innesteling was! (Cyclus is soms onregelmatig en slik geen anti conceptie) iemand die hier bekend mee is en zwanger was?

Ik heb bij mijn zoontje bij de eisprong steken gevoeld en wat bloed verloren en bij de innesteling had ik menstruatieachtige krampen. 
Nu heb ik vorige week mijn eisprong gehad en nu heb ik gister allemaal steekjes in mijn onderbuik gehad. Morgen waarschijnlijk mijn NOD dus ben benieuwd.. 

[quote quote=10282755]Ik heb bij mijn zoontje bij de eisprong steken gevoeld en wat bloed verloren en bij de innesteling had ik menstruatieachtige krampen. Nu heb ik vorige week mijn eisprong gehad en nu heb ik gister allemaal steekjes in mijn onderbuik gehad. Morgen waarschijnlijk mijn NOD dus ben benieuwd..[/quote]
Hoelang na innesteling had je een positieve test? 

Terug
Bovenaan