Innesteling of ongesteld?

<p>Ladies! Ik zat gisterochtend op het toilet en ineens zag ik een druppel bloed de WC in gaan. Afgeveegd, inderdaad, helderrood bloed. 6 dagen vóór mijn ongesteldheid. Dus.. zou het innestelingsbloed zijn? Het was niet 'een paar drupjes'. Een tampon in gedaan, die halverwege de dag eruit gehaald en die was niet echt vol ofzo. Beetje rood. Vanmorgen wel weer wat bloed, en weer een tampon in gedaan. Die was wel helemaal rood, maar niet vol. </p><p>Naar wat ik lees, moet een innestelingsbloeding heel licht zijn en een paar drupjes, maar dit voelt dus wel ietsjes meer. Ik ben alleen nóóit te vroeg ongesteld én ik voel me niet ongesteld. Geen klachten. Wat hebben jullie hierin ervaren? En zou ik al een vroege test kunnen doen? Ik zou eigenlijk komende zaterdag 31 augustus ongesteld moeten worden, dus over 4 dagen. </p>

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook. Ik dacht 'Ok, weer niet gelukt deze maand.' Bloedverlies startte zes dagen voor nod, was erg weinig (wel helderrood) en duurde twee/drie dagen. Op nod positief getest:) Zit niets anders op dan wachten...

Aaah, thanks voor je reactie! Maar wat is erg weinig? Want ik bloed wel, maar niet zoveel als tijdens een normale dag 1 en 2 ongesteldheid. Meer een dag 4, zeg maar.. 
Ik ga morgenochtend een vroege test doen. #Ongeduldig

Ik had ook een innestelingsbloeding, duurde 2 dagen en dacht eerst dat ik ongesteld was geworden. Was ook niet veel, maar ook niet weinig. Inderdaad een dag 4 van je ongesteldheid ongeveer. Bleek dus wel zwanger te zijn, dus zou kunnen!

Hmmm oke, thanks! Vanmorgen een EARLY test gedaan en die was negatief. Dus vermoedelijk toch gewoon ongesteld, maar dan vroeg én licht. 

Hmm, jammer... Maar zou even afwachten hoe het zich ontwikkelt. Als het zo licht blijft, zou ik op je nod of iets later nog een test doen. Vanaf de innesteling wordt hcg aangemaakt, maar ik weet wanneer er genoeg hcg is om het te kunnen testen.
Succes ermee!

Terug
Bovenaan