innesteling of ongi??

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Ik volg jullie forum al even met belangstelling. Nu heb ik zelf een vraagje... Ik ben eind juni gestopt met de pil. Na 31 dagen werd ik ongi. Maar het was veel minder hevig dan ik gewend was en duurde maar 2 1/2 dag. Is het mogelijk dat het een innestelingsbleoding was? Ik heb een dag voor mijn nod ene test gedaan en die was negatief. Wat vinden jullie; nogmaals testen? Zo ja, vanaf wanneer moet ik dat dan doen?

Groetjes Anonimig

Hoi anonimig

Heb het al vaker verteld ,maar vertel het graag nog een keer.
Ik was ook drie dagen ongi en bleek toch zwanger te zijn het was bij mij een innestelingsbloeding.
Zou kunnen dat je zwanger bent .
Maar wanneer had je je NOD?
Ik las dat je soms pas naar 2 weken ook nog een positest kunt krijgen.

liefs niempie

Hoi Niempie,

ff een vraagje je vertelt hierboven dat het geen ongi bleek achteraf maar hoeveel bloed verloor je dan die dagen net zoveel als bij je normale ongi of minder?

lees het graag!

succes Anonimig ( wat een aparte naam) wel moeilijk om te typen wat betekent het?

groetjes: Chili

Hey anonimig,

Het is echt heel raar, maar heb zowat hetzelfde als jij...

alleen, heb ik de test gedaan een dag na mijn nod.

Ik wacht af wat er gebeurt, en kijk of ik dit volgende maand weer heb, anders wordt het zo'n duur geintje, en ik voel me ook steeds sip, als het weer niet posi is...

Nou heel veel succes

Xje zoey3

Hallo dames,
Bedankt voor de reacties! Ik had mijn nod rond 2 augustus maar werd 3 dagen later ongi. Had dus 4 aug getest, was negatief. Het bloedverlies was de eerste paar uurtjes normal maar begon direct al minder te worden. De laatste 1 1/2 dag was het bijna niks meer. Wel had ik de dag voor mijn "ongi" last van chagerijnigheid, wat ik altijd heb rond mijn ongi. Ik twijfel ontzettend wat het nou is. Ik denk zelf te testen over een dag of 5. Heb namelijk 1 en 2 augustus geklust. Volgens mij heeft het niet veel zin om eerder te testen dan 2 weken na het ei. Die testen zijn niet heel goedkoop dus ik wil ze ook niet onnodig gebruiken. Heb trouwens geen zwsch verschijnselen behalve pijnlijke borsten maar die had ik vorige maand ook.
Jemig niempie, van jouw verhaal word ik wel positief gestemd!!
Enne... Anonimig is een zelfbedachte variant op ananiem. Maar omdat er zoveel anoniemen zijn heb ik iets anders bedacht, snappie (mijn echte naam is nog veel moeilijker, wil ik jullie niet aandoen...)

Groetjes!!

Hoi Anonimig,

Nou je maakt me wel nieuwsgierig hoor hoe je in het echie heet?!

Chili

Terug
Bovenaan