innesteling of ongi?

Vandaag dag 42 (bij een cyclus van gemiddeld 35 dagen, tot nu toe was het altijd maximaal 40 dagen).

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Test zaterdag gaf negatief aan. Net bij het afvegen wat oud bruin slijm (excuus voor de details).

Word er ondertussen helemaal gek van. Ik heb hele lange en onregelmatige cyclussen, maar 42d is zelfs voor mij erg lang. Nu denk ik heel de tijd: zou mijn ei veel later zijn geweest deze maand, waardoor ik zaterdag te vroeg getest heb... Heeft iemand daar ervaring mee (of met een innestelingsbloeding die er zo uitziet)?

Maar ja, misschien breekt vannacht gewoon de ongi door :( In ieder geval heb ik woensdag een afspraak bij de gyn omdat we nu een jaar bezig zijn.

Heel veel succes iedereen!!!

Ik snap je onzekerheid,ik heb het zelf afgelopen maand gehad..ik was iedere maand stipt op tijd ongesteld, wel een lange cyclus van 36 dagen maar kon de klok er op gelijk zetten...dit keer bleef het een week weg..testen om het leven :).. Maar steeds negatief.
Ik werd dus afgelopen vrijdag ongesteld..42dagen...heel vreemd..maar kan ook spanningen zijn geweest...
Ik wil je niet ontmoedigen hoor.. Het kan natuurlijk ook goed raak zijn bij je!

Bij mij was t innestelingsbloed echt een speldeprikje. Nauwelijks zichtbaar maar dacht natuurlijk wel dat ik ongesteld werd (bij beide keren).
En bij mij waren de testen pas na een week positief.
Dus er is nog steeds hoop.
Een jaar is al best lang. Hoop voor je dat t dit keer raak is!!

Bedankt meiden! Na een jaar proberen, probeer ik me niet gek te laten maken door valse hoop en ik verwacht dus maar dat het niks is. Anderszijds nog steeds geen ongi, wel weer wat bruin bij het afvegen maar het breekt niet door. Ben toch erg blij dat ik morgen naar de gyn kan.

Terug
Bovenaan