Innesteling? Of toch een vroege menstruatie?

<p>Hoi allemaal! </p><p>Ik ben op zoek naar ervaringen ivm innesteling.</p><p>Ben nog maar net gestopt met de pil en heb een cyclus van ongeveer 28 dagen. Dit wil zeggen dat ik normaal 15/07 ongesteld zou moeten worden. Nu heb ik sinds 10/07 (eergisteren) wat bloedverlies. Het begon op 10/07 met enkel bruinverlies en dit tijdens het afvegen. De dag daarop, 11/07 werd het al wat roder bloed (niet veel, maar misschien ook net te veel voor een inlegkruisje, maar geen stolsels of hevige menstruatiekrampen). Dit is gisterenavond zo goed als gestopt naar enkel wat waterbloed (roze) tijdens het afvegen, maar vandaag ben ik opgestaan met enkel tijdens het vegen wat ‘rozig’ waterbloed, maar nu toch al terug enkele plekjes donkerroodbloed. Enkel tijdens het vegen blijft het waterrozig. </p><p>Wat zijn jullie ervaringen? Zou dit eventueel al een innesteling kunnen zijn? Of lijkt dit eerder op een vroege menstruatie? </p><p>Voor alle zwangere mama’s: proficiat!?</p>
 
Ja inderdaad, heb ik ook gehoord! Heb al een test in huis gehaald van Kruidvat (2voor5€). Ga deze zeker en vast doen 1 van deze dagen, maar benieuwd naar ervaringen van andere.?

Dankjewel voor je reactie!?
 
[quote quote=10339777]Ja inderdaad, heb ik ook gehoord! Heb al een test in huis gehaald van Kruidvat (2voor5€). Ga deze zeker en vast doen 1 van deze dagen, maar benieuwd naar ervaringen van andere.? Dankjewel voor je reactie!?[/quote]
 
 
Wanneer ben je gestopt met de pil? Het kan ook zijn dat je cyclus nog een beetje van slag is. Bij mij duurde dat heel erg lang voor alles weer een beetje 'normaal' was. 
Maar het klinkt ook niet als een normale menstruatie. Misschien gewoon een paar daagjes/weekje afwachten of het doorzet? En als het niet doorzet een testje doen, dan weet je het zeker! 
 
Ik heb een innesteling bloeding nu want heb  vandaag positief getest maar bij mij is het alleen echt Bruin en zo 1x per dag echt maar een beetje bij afvegen ook. 
 
Ik heb precies dit ook gehad. Bij mij begon het bloedverlies 3 dagen na mijn ovulatie, en heb 8 dagen lang iedere keer bij het vegen een beetje "droog" helderrood bloed gehad. Heb op mijn eigenlijke NOD getest, maar deze was negatief dus ben er gewoon vanuit gegaan dat het een hele lichte menstruatie was. Heb je ondertussen al een test gedaan?
 
Terug
Bovenaan