Innesteling? Of toch menstruatie?

<p>hallo dames,</p><p>ik heb een vraagje, misschien kunnen jullie met mij meedenken vandaar dat ik nu weer eens wat post</p><p>Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 6-8. Allemaal normaal verlopen en heb al maanden een regelmatige cyclus nu van 33 dagen. Altijd stipt op tijd ongesteld, kan de klok er bijna mee gelijk zetten..</p><p>Mijn ovulatie ook gewoon gemerkt naar de symptomen die ik altijd heb, ook niks geks. En eigenlijk ruim geklust vanaf een week na mijn menstruatie tot ruim na mijn eisprong. </p><p>Mijn nod zou vandaag, 8-9 zijn. Nu heb ik dinsdag ochtend bij het afvegen wat roze gezien. Toch maar inlegkruisje ingedaan, eind vande dag was het wat bruinverlies. Wel af en toe met afvegen wat roze. De dag erna eigenlijk voornamelijk bruinverlies met een beetje helderrood bloed en de 3e dag weer voornamelijk bruin verlies en roze bij afvegen. </p><p>Het had bij lange na niet de hevigheid van mijn menstruatie, die eigenlijk vanaf het beginnen altijd meteen erg hevig is. </p><p>Wat ik eigenlijk heel raar vind is dat ik wel nog wat klachten heb sindsdien, beetje zeurende pijn in de rug, mijn borsten zijn ook wel erg gevoelig en af en toe wat steekjes in mijn buik. Ook dit zijn dingen die ik niet direct kan rijmen aan een menstruatie, normaal heb ik echt hevige pijn waarbij ik echt pijnstilling moet slikken.. </p><p>Is het normaal dat je 4dgn eerder ongesteld wordt? En dat het dan maar zo minimaal bloedverlies is zoals ik gehad heb? Ik ben ruim anderhalf jaar gestopt met de pil, maar bovenstaande herken ik niet uit eerdere cyclussen. Of is het toch nog mogelijk dat het een innesteling was? </p><p>Sorry voor het lange verhaal dames, hoop dat het een beetje duidelijk is.. </p>
 
Terug
Bovenaan