Innesteling of toch menstruatie

<p>Normal heb ik een cylus van 30 dagen vorige week cyclus dag 23 </p><p>Roze afscheiding naar het vegen </p><p>Dag later ook en toen helder rood dit heeft circa 3 dagen geduurt en 4de dag beetje bruin bloed algemeen niet veel bloed weinige dan bij mijn menstruatie wat ik ken</p><p>Zekerheid wel een test gedaan maar negatief en eigelijk ook te vroeg geweest </p><p>Nu twijfel ik als het misschien toch een vroege menstruatie heb gehad  moet nog 2 dagen wachten dan zal normaal de menstruatie komen  </p><p>Iemand hier ervaring mee gehad </p>
 
Iest vergeten er bij te zetten  die dagen dat ik wat bloed verloor wel veel moeten plassen lichte hoofdpijn en heel erg moe en allemaal gerommel in de buik leek soms wel als luchtbellen 
 
Dit is een lastige, het kan inderdaad een innesteling zijn geweest. Maar ook spotting/mensturatie, omdat je gestopt bent met de pil doet je lichaam waar zij zelf zin in heeft, haha. Soms kan je er geen pijl op trekken. Maar als ik jou was zou ik zeker over een paar dagen nogmaals testen. Who knows!
 
Terug
Bovenaan