Innesteling of toch ongesteld

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Iemand ervaring met dit .. ben er helemaal door in de war haha.</span></p><p>Mijn menstruatie is begonnen op 15 juli heb nog geen idee wat mijn cyclus is want 31 mei is mijn spiraal eruit gehaald</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb 1 augustus een positieve ovulatie test gehad. 13 augustus verloor ik wat bruine bloed gehele dag door wat helder rood bruin bloed vandaag weer klein beetje bloed maar niet veel.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> Wat denken jullie innesteling of ongesteld. </span></p>

Als je 1 augustus een positieve ovulatietest hebt gehad en nog niet zo erg bloed zou ik een testje doen. Dan heb je gelijk je antwoord 

Je kan al wel een test doen, maar met ochtendurine is nog beter! Als je nu al een test wil doen kan je t beste de kruidvat 2v5 halen, die zijn heel erg gevoelig. 

Terug
Bovenaan