Innesteling of toch ongesteld?

<p>Dag allemaal, Ik heb nu al 4 dagen last van heel weinig afscheiding terwijl ik ongesteld moet zijn. Het is licht roze met afvegen. Had voor mijn NOD een zwangerschap test (extra gevoelig) gedaan maar die was negatief. Normaal ben ik best heftig ongesteld. En nu dus bijna niks. Heeft iemand het zelfde meegemaakt? Heb dus ook een onregelmatige cyclus helaas. Ben wel bezig met zwanger worden van de 2e.   Greeetz R.</p>
 
Het slimste is om dan uit te gaan van je langste cyclusdag om dan te gaan testen. Het kan een innesteling zijn als die niet doorzet. Dus geduld is daarbij een schone zaak ?
 
Ik heb een innesteling bloeding gehad vroege test was ook negatief dus dacht dat ik ongesteld aant worden was. Heb 4 dagen lang 1 keer op de dag wat bruin slijmerig verlies gehad na 4 dagen stopte het en had ik een positieve test in mijn handen op de dag dat ik ongesteld moest worden. 
 
Wij zijn ook bezig voor 2e kindje, had ook echt het gevoel zwanger te zijn maar 1 dag voor mijn nod begon ik toch te vloeien. Nu 2 dagen later is het alweer over, begin nu ook sterk te twijfelen of het geen innesteling of dat de innesteling later is begonnen waardoor hcg niet hoog genoeg was voor een positieve test en daardoor menstruatie toch op gang is gekomen ? zit te denken om het weekend toch weer een test te doen
 
Terug
Bovenaan