Innesteling of toch ongesteld?

<p>Hey dames...</p><p>Daar hebben we de onzekerheid weer.....</p><p>10 januari met de pil gestopt. 13 januari ongesteld geworden. Tijdens de eisprong gespeeld en nu 4 februari 2 dagen bloedverlies en nog 1 dag een beetje. Met een vroege test van clearblue getest, maar deze was negatief. Donderdag 10 februari is mijn NOD. </p><p>Ik heb reeds 3 kids, maar nog nooit innestelingsbloeding gehad. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of een week te vroeg ongesteld ? En kun je testen met nog bloed in opgevangen urine? </p><p>Tijdens de "innestelingsbloeding" veel hoofdpijn, diarree, lage buikpijn en het gevoel van bubbeltjes in de onderbuik.</p><p> </p><p>Wie weet hier meer over? ?</p>
 
Het lijkt me sowieso erg vroeg voor een positieve zwangerschaps test en die bloeding is lastig te bepalen. Je bent nog maar net gestopt met de pil dus je lichaam kan sowieso nog aan het ontpillen zijn
 
Ontpillen kan idd...maar 2 dgn bloeding lijkt mij geen ongie? Testen kan toch vanaf 6 dgn voor nod? Of zijn die niet betrouwbaar?
 
Testen kan je altijd, maar voor mn nod testte ik nooit positief... maar je lichaam kan ook op deze manier aan het ontpillen zijn en dat kan wel tot een jaar.
 
Terug
Bovenaan