Hoihoi, de titel zegt het denk al... Ik zoek graag wat ervaringen want ik wordt helemaal gek soms haha.
Elke maand was mijn menstruatie elke keer hetzelfde en viel altijd op maandag.
Alleen vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad, 1 dag voor nod positieve test die helaas steeds minder werd en ik woensdag toch ongesteld werd.
Advies van de huisarts en internet dat dan mijn volgende menstruatie gelijk zal vallen met de woensdagen ipv de maandagen (hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk, sorry)
Dus ik dacht dat ik overmorgen ongesteld moet worden of zwanger ben.
Nu kreeg ik vanmorgen ineens een hele erge steek in mijn rechter zij na het zwemmen en in de middag verlies ik was lichtroze bloed.
Het is nu ongeveer dan 12 dpo (gok) dus het kan innesteling zijn, maar heb weinig hoop eerlijk gezegd.
Heeft er iemand ongeveer hetzelfde mee gemaakt en tips of hun eigen verhaal?
Elke maand was mijn menstruatie elke keer hetzelfde en viel altijd op maandag.
Alleen vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad, 1 dag voor nod positieve test die helaas steeds minder werd en ik woensdag toch ongesteld werd.
Advies van de huisarts en internet dat dan mijn volgende menstruatie gelijk zal vallen met de woensdagen ipv de maandagen (hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk, sorry)
Dus ik dacht dat ik overmorgen ongesteld moet worden of zwanger ben.
Nu kreeg ik vanmorgen ineens een hele erge steek in mijn rechter zij na het zwemmen en in de middag verlies ik was lichtroze bloed.
Het is nu ongeveer dan 12 dpo (gok) dus het kan innesteling zijn, maar heb weinig hoop eerlijk gezegd.
Heeft er iemand ongeveer hetzelfde mee gemaakt en tips of hun eigen verhaal?