Innesteling ? Of toch vroege menstruatie ?

<p>Haai dames, </p><p>ik zit er even doorheen, op 5 december heb ik mijn eisprong gehad.  Op mijn 6dop had ik ongi krampen, een beetje roze/bruine bloedverlies. Op mijn 7dpo is het bloed doorgezet, maar toch weer oud/roze bloed. Nu zit ik in op mijn 9dpo en 3 dagen bloedverlies dus. Maar nu is het donkerrood en stolsels. Ik moest eigenlijk 19 december ongi worden. Zou dit toch een innesteling zijn? Of toch een vroege menstruatie ? Want, ik moet dan op de 3e dag van mijn cyclus beginnen met clomid 150 mg, zal ik wachten ? Of gewoon beginnen met de clomid ? </p>

Hi meis,
Ik denk dat dit  beginnende menstruatie is. Innesteling is hooguit 1/2 dagen drupje verlies. Zelf had ik dit ook erg vaak na mn ovulatie, bloedverlies tot ik dan echt ongesteld werd!

Hee Olifantje, 
ohw ja, maar mijn maandverband is gewoon schoon, ik heb nog steeds krampen, terwijl ik altijd 1 dag gewoon krampen heb, als ik menstrueer. Jammer dat het dan een menstruatie is dan. Ik twijfel zo erg...

Je verhaal klinkt niet alsof het heel positief is, maar je zou pas over 5 dagen echt ongesteld worden, dus ik zou even afwachten met conclusies. Bij elke vrouw gaat dit proces anders. Ik had mijn normale maandelijkse pre- ongesteldheid van 5 dagen oud en vers bloedverlies genoeg om tampons in te zetten voor een positieve test de dag na mijn NOD.

Hee Mama Mia, 

Ja ik weet oprecht niet wat ik nu moet, beginnen met clomid ? Of gewoon5 dagen even afwachten ? Als ik menstrueer, dan menstrueer ik 6 dagen normaal. Nu zit ik op dag 3, geen idee wat het zou zijn.

Bij een innestelingsbloeding heb je over het algemeen geen krampen en stolsels. Maar je weet het nooit. Ieder lichaam is anders. Mijn innestelingsbloedingen waren overigens altijd rond mijn NOD. Ik zou het erg vroeg vinden bij jou. Het kan zijn dat je een vroege innesteling had, maar dan nog heeft het bloed echt even de tijd nodig om zijn weg naar buiten te vinden. Dit zou wel heel erg snel zijn. Vaak is dat bloed ook heel licht rose of juist bruin, oud bloed. Ik had het meestal tussen de 2 en 4 dagen lang en dus rondom mijn NOD.

Terug
Bovenaan