Innesteling of tog wat anders?

<p>Hallo!</p><p> </p><p>Ik zit ergens over te twijfelen...</p><p>Ik heb zelf een cyclus van 34 dagen tot nu toe en dus op 19 tiende ben ik vruchtbaar en 23ste me ovulatie ik heb hem ook gevoeld tijdens dezen dagen en was 2 dagen erg beroerd en heel erg moe met steken in me onderbuik rechts en heb tuurlijk ook sex gehad rond dezen dagen dus op 19.21.22 en de ovulatie dag 23 en rond de dagen 21 en 22 was ik soort van ziek van wat ik ervaarde met daarbij erg misselijk tot de dag van vandaag dus 24 ben ik nog erg misselijk vooral na eten en erg moe avonds nu weet ik wel het is winter dus je bent al snel moe maar het gaat nu tog wel erg snel na me eisprong dus ik twijfel of het dan gepakt zou hebben ja of nee want ik had een ovulatie test gedaan op de ovulatie dag zelf en die gaf een licht streepje aan dus met andere woorden niet meer positief en door dat ik tog te nieuwsgierig was al een zwangerschapstest gedaan waarvan ik al kon verwachten dat die negatief was...</p><p>Dusja dan is mij vraag voor de genen die wel zwanger zijn wat je dan evaarder na de eisprong en wanneer je uiteindelijk de zwangerschapsetst deed?</p><p> </p><p>En wat jullie denken van mij verhaal dat ik gewoon beter kan afwachten en zien ? </p>
 
Hoi hoiJa lastig.. ik heb nooit last gehad rond de eisprong..en ik heb hem ook nooit gevoeld..Mij viel op dat ik 4 dagen voor de nod ineens minimaal licht bruin verlies had..na mijn nod meerdere keren getest en allemaal negatief..  uiteindelijk maar gewacht tot ik weer ongesteld moest worden, toen bleek ik pas positief te testen. Ook totaal geen last gehad van zwangerschapskwaaltjes. En nu nog steeds niet.( over 3 weken uitgerekend)Bij iedereen is het anders, ik zou nog even afwachten op de volgende nod..rond die tijd zou je evt positief kunnen testen als je menstruatie uitblijft.
 
Ja ik zal zeker ook afwachten maar ik had vanochtend even voor de zekerheid een ovulatietest gedaan om te kijken of de streep wat donkerde zou worden of niet meer is omdat ik ook las dat als de streep donker blijft misschien een zwangerschap kan betekenen maar tuurlijk ga ik daar niet zo vanuit heb niks gegeten of ge drinken vanochtend om 10 uur getest  En de streep is iets donkerde dan paar dagen geleden 
 
Terug
Bovenaan