Innesteling of wat anders

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Heey allemaal. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Vanaf 8/1 erg misselijk geweest in de ochtenden, wanneer ik gegeten had trok dat weer weg. Daarnaast veel dorst en slecht slapen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Afgelopen vrijdag 10/1 2 druppels bloed verloren en daarna niets meer, dit heb ik nooit gehad.. Gisteren veel kramp gehad in mijn linker onderbuik. Dit is vandaag weer weg, vandaag ook niet meer misselijk geweest.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nu vraag ik me af wat dit kan zijn? Een innesteling of toch niet omdat nu de misselijkheid weer weg is.. </p>

Het enige wat je kunt doen is afwachten. Als dir vanaf 8-1 speelt en je weet niet precies wanneer je NOD is (lees ik in je vorige topics hierover) zou ik 14 dagen na 8-1 een test doen als je het idee hebt dat dit de innesteling was. 

Het kunnen natuurlijk zwangerschapssymptomen zijn al is dat wel heel vroeg meteen na de innesteling maar het kan. Maar het kan net zo goed iets anders zijn, griep heerst namelijk ook nog steeds.
Verder denk ik dat je jezelf erg onrustig maakt door dit gepieker en stress is zeker niet goed. Dus als advies zou ik toch zeggen probeer het even los te laten en afleiding te zoeken. 

Mocht het dit keer niet "raak" zijn kun je de komende maand misschien ovulatietesten doen die bieden je iets meer duidelijkheid.

[quote quote=10282728]Het enige wat je kunt doen is afwachten. Als dir vanaf 8-1 speelt en je weet niet precies wanneer je NOD is (lees ik in je vorige topics hierover) zou ik 14 dagen na 8-1 een test doen als je het idee hebt dat dit de innesteling was. Het kunnen natuurlijk zwangerschapssymptomen zijn al is dat wel heel vroeg meteen na de innesteling maar het kan. Maar het kan net zo goed iets anders zijn, griep heerst namelijk ook nog steeds. Verder denk ik dat je jezelf erg onrustig maakt door dit gepieker en stress is zeker niet goed. Dus als advies zou ik toch zeggen probeer het even los te laten en afleiding te zoeken. Mocht het dit keer niet “raak” zijn kun je de komende maand misschien ovulatietesten doen die bieden je iets meer duidelijkheid.[/quote]
Ik denk zelf 10/1 doordat ik toen paar druppeltjes bloed verloor? 

[quote quote=10282753]Dan zou ik 24-1 een test doen. Tot die tijd gewoon gezond leven en opletten met dingen die niet mogen als je zwanger zou zijn. Succes ermee![/quote]
Is dat zo laat pas positief na een innesteling? 

Oh sorry, telde vanaf de eisprong, maar jij bedoelde de innesteling ? Dat zou dan ca 7 dagen later zijn maar voor de nod kun je als je genoeg hcg aanmaakt/ een gevoelige test hebt soms ook al positief testen alleen is de kans dat het misgaat dan nog iets groter en een negatieve test kan nog positief worden. Dan zou ik de 17e testen of eerder als je niet kunt wachten haha..

[quote quote=10282787]Oh sorry, telde vanaf de eisprong, maar jij bedoelde de innesteling Dat zou dan ca 7 dagen later zijn maar voor de nod kun je als je genoeg hcg aanmaakt/ een gevoelige test hebt soms ook al positief testen alleen is de kans dat het misgaat dan nog iets groter en een negatieve test kan nog positief worden. Dan zou ik de 17e testen of eerder als je niet kunt wachten haha..[/quote]
Nee. 6e sochtends waarschijnlijk eisprong gehad. En 10e 's avonds 2 drupjes bloed verloren. 

Terug
Bovenaan