innesteling, ongie

A

Anoniem

Guest
Nou luitjes,

Ik ben ook wel benieuwd of die anonimig wel of niet zwanger is, dus als hier iemand verstand van heeft, zou die dan please, willen reageren!! Ik ben ook wel benieuwd namelijk.

Xje zoey3

hoi zoey3

Ik heb er even op gereageerd.
op het berichtje van anonimig.

liefs niempie

Hoi Zoey3 en Niempie,

Heb de reacties gelezen onder Anonimig en hoor graag hoe het voor haar afloopt.

En eh niempie jou verhaal houd ik in mijn achterhoofd. Heb zelf het idee dat ik soms minder ongi ben dan anders. Indien daar in de toekomst overduidelijke signalen bijkomen weet ik dat het toch zou kunnen.

Groetjes,
Roos

Hoi Zoey3,
Ik heb nog niet getest of ik zwanger ben. Volgens mij heeft dat pas zin 14 dagen na je eisprong. Zo'n innestelingsbloeding gebeurt volgens mij binnen enkele dagen na je ei. Mijn "ongi" was van 5 tot 7 augustus. Theoretisch zou de bevruchting (als dat zo is, wat ik betwijfel maar natuurlijk wel hoop) dan een dag of 2-3 eerder zijn geweest dus 3 augsustus ongeveer. Ik heb 31 juli en 1 augustus wel geklust dus het zou kunnen. Ik ben van plan om as weekend of begin volgende week te testen. Eerder heeft volgens mij geen zin.
Ga jij nog testen? Zo ja, ik hoor graag hoe het bij jou afloopt!!

Het kan natuurlijk van alles zijn bij anonimig.
Ze is pas eind juni gestopt met de pil, dus ze kan ook nog niet echt spreken van een NOD, omdat het de eerste ongi na pilgebruik wordt/ werd.
Kan zoals bekend echt maanden duren voordat je cyclus weer regelmatig is en je je NOD kan voorspellen.
Maar de kans bestaat natuurlijk ook dat ze zwanger is.
Een innestelingsbloeding schijnt maar een paar druppels helderrood bloed te zijn, en of dat 2 1/2 dag kan duren?
En het is natuurlijk ook niet te voorspellen wanneer en of ze uberhaupt al een eisprong heeft en wanneer dan een evt. innesteling zou plaatsvinden.
Maar niets is vreemd in vrouwenland.

Een innesteling vindt 5 tot 7 dagen na je ei plaats.
En de meeste vrouwen krijgen helemaal geen innestelingsbloeding, hoor!
Ongeveer 14 dagen voor je NOD vindt je eisprong plaats.

Terug
Bovenaan