Innesteling op dag 12? Bruin bloed

<p>Hai dames :),</p><p> </p><p>Mijn NOD is 7 maart. </p><p> </p><p>Vandaag is dag 12 na mijn ovulatie. </p><p>Ik had een vroege zwangerschap test gedaan en die was negatief dus ik gaf de hoop op. Nu heb ik vanavond een beetje bruin bloedverlies op dag 12 na mijn ovulatie. </p><p> </p><p>Kan dit een late innesteling bloeding zijn?</p><p> </p><p>Heeft iemand van jullie ervaring hiermee?</p><p> </p><p>Liefs</p>

Heb net hetzelfde meegemaakt ook test negatief na een paar weken voelde ik mij misselijk weer test gedaan en bleek toch 3+ weken zwanger. Ondertussen ben ik sinds gisteren in week 18

Ik had vanochtend een sensitest gedaan en die was negatief. Ik dacht net ik heb nog een ovulatietest liggen en die was net positief. Ik moet zaterdag ongesteld worden dus ik ben heel benieuwd 

Hi, dat kan heel goed toch? Meestal vindt de innesteling tussen de vijf à twaalf dagen na de eisprong plaats (bij een regelmatige cyclus). Dit is natuurlijk bij iedereen verschillend? Hoop het voor jullie!
Ben zelf nu ook weer aan het wachten, maar tot nu toe nog geen symptomen (dpo 6).
Het zou ook premenstruele spotting kunnen zijn. Dat had ik vorige ronde ook. Maar dat duurde de gehele week voordat ik ongesteld werd. Gewoon afwachten dus? succes dames! ??

Ik heb nu ook hetzelfde. Zit op dag 10 na ovulatie. Bij mij was het wel roze . Bij mijn eerste zwangerschap had ik op dag 5/6 hetzelfde en dat was de innesteling achteraf. Ik hou dus nog hoop :)

Terug
Bovenaan