Innesteling "pijn "

A

Anoniem

Guest
<p>Goede avond dames! </p><p>Ik ga nu een vraag stellen die vast al vaker langs gekomen is, maar kan het zo gauw niet vinden. </p><p>Ik heb sinds vandaag ongeveer 15.00 last van enorme steken in mn onderbuik/lies wat nu een beetje afgezwakt is naar een weeig gevoel. </p><p>Ik zit op cyclus dag 26 (onregelmatig gemiddeld 33 dagen) en heb volgens mijn app 5 juli mn eisprong gehad (ikzelf merk niets en gebruik ook geen tests) </p><p>Kan het innesteling pijn zijn? En is dit dan wel gezond? Of heb ik zometeen een buiten baarmoederlijke zwangerschap ? Ik was vrij nuchter deze maand en verwacht ook mn menstruatie maar nu word ik wel een beetje heel erg onzeker en angstig! </p><p>Veel liefs, </p>

Hoi!
Zou van alles kunnen zijn, maar ook weer helemaal niks. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Gewoon de NOD afwachten, is het enige wat je nu nog kan doen. Veel succes, ik weet dat de onzekerheid behoorlijk kan opspelen, en het wachten dan wel erg lang duurt. Hoe zit je nog op het wachtbankje? 

Ja ik ben bang dat dat het enige is wat ik nu kan doen. Als het aanhoud tot na het weekend ga ik even de Huisarts bellen... Ik heb eerder het gevoel dat er wat loos is dan dat ik een innesteling heb. Bedankt voor jouw bericht! 
Ik zit volgens de app vandaag op 7 dagen voor NOD... Maar ik ben onregelmatig,, gemiddeld 33 dagen dus we zullen het afwachten ??

De innesteling voelde bij mijmij aan als een soort menstruatieachtige pijn zonder dat er menstruatie kwam. Als het aanhoudt kan je misschien ook een vroege test proberen en de dokter bellen idd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 

Terug
Bovenaan