Innesteling rond je menstruatie???

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden!!

Ik ben hier vrij nieuw. 30 november gestopt met de nuvaring. Rond 17  december eisprong gehad (duidelijk te voelen bij mij)  NOD was dus rond oud en nieuw.
Nu had ik op 31 december bij ochtendurine wat oud bruin bloed zitten. Op deze dag ook getest want verdere menstruatie bleef uit. Helaas negatief. 1 januari niets te voelen of te zien van de Rode Duiveltjes. 2 januari woensdagochtend weer even wat oud bloed maar wel wat meer dan maandag. De rest van de dag en avond bleef de tampon vrij schoon. Donderdag 3 januari toch tampon erin gedaan en net weer een heel klein bruin bloed eraan. Normaal gesproken heb ik enorm veel last met menstrueren. Ik loop bijna letterlijk leeg en ontzettend veel buikpijn en ontzettend chaggerijnig. Nu absoluut niet. Voel me ook echt niet ongesteld.
Zou dit een late innestelingsbloeding kunnen zijn? En kan dat dus een paar dagen duren zoals ik het beschrijf? Wanneer zou je kunnen testen op een eventuele zwangerschap?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Veel liefs Maaike

quote: maaikuuuhhh schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2008 11:20:07'));

Hoi Meiden!!

Ik ben hier vrij nieuw. 30 november gestopt met de nuvaring. Rond 17  december eisprong gehad (duidelijk te voelen bij mij)  NOD was dus rond oud en nieuw.
Nu had ik op 31 december bij ochtendurine wat oud bruin bloed zitten. Op deze dag ook getest want verdere menstruatie bleef uit. Helaas negatief. 1 januari niets te voelen of te zien van de Rode Duiveltjes. 2 januari woensdagochtend weer even wat oud bloed maar wel wat meer dan maandag. De rest van de dag en avond bleef de tampon vrij schoon. Donderdag 3 januari toch tampon erin gedaan en net weer een heel klein bruin bloed eraan. Normaal gesproken heb ik enorm veel last met menstrueren. Ik loop bijna letterlijk leeg en ontzettend veel buikpijn en ontzettend chaggerijnig. Nu absoluut niet. Voel me ook echt niet ongesteld.
Zou dit een late innestelingsbloeding kunnen zijn? En kan dat dus een paar dagen duren zoals ik het beschrijf? Wanneer zou je kunnen testen op een eventuele zwangerschap?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Veel liefs Maaike

Hey maaike,

ik durf t je niet te zeggen, en heb ook niet zoveel verstand van die nuvaring, word je dan wel ongesteld ofzo??

want t kan natuurlijk dat je lichaam nog beetje van slag is enzo van t stoppen ermee, maar ook ik teste pas 2 dagen na mijn nod positief, en aan de verhalen te lezen zijn er zelfs vrouwen die na 1 of 2 weken pas positief testen dit is meestal ook te wijten aan een late innesteling,
hoop dat t voor jouw ook zo is,

ga voor je duimen meisje

Hoi Iris!

Ja ik denk ook dat het met innesteling te maken heeft, waarom ik niet positief test. (als ik zwanger zou zijn)   Ik denk dat ik morgenochtend nog 1 keer test en anders pas over een week ofzo. maak mezelf al helemaal gek. Maar ik blijf lachen hoor!! :)
De hormonen die in de nuvaring zitten zijnover het algemeen heel snel uit je lichaam. Na 2 dagen al. Heel anders dan de pil. Dus echt ontwenningsverschijnselen zijn er doorgaans niet, maar goed je weet maar nooit.
Ben echt heel blij voor je dat je nu wel positief heb getest. Waren jullie al lang bezig?? Wij voor de 1ste ronde (ook wel erg snel als het wel raak is).

Groetjes Maaike

quote: maaikuuuhhh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2008 12:49:37'));

Hoi Iris!

Ja ik denk ook dat het met innesteling te maken heeft, waarom ik niet positief test. (als ik zwanger zou zijn)   Ik denk dat ik morgenochtend nog 1 keer test en anders pas over een week ofzo. maak mezelf al helemaal gek. Maar ik blijf lachen hoor!! :)
De hormonen die in de nuvaring zitten zijnover het algemeen heel snel uit je lichaam. Na 2 dagen al. Heel anders dan de pil. Dus echt ontwenningsverschijnselen zijn er doorgaans niet, maar goed je weet maar nooit.
Ben echt heel blij voor je dat je nu wel positief heb getest. Waren jullie al lang bezig?? Wij voor de 1ste ronde (ook wel erg snel als het wel raak is).

Groetjes Maaike

hmm dat is inderdaad wel beter na 2 dagen al,
wij waren bezig sinds juni 2006,
en heb een miskraam gehad in juni 2007,
ik zal voor je duimen,
en wel laten weten hoor!!

Liefs Iris

Hoi!

Nou vanochtend getest, maar helaas negatief. Maar ik heb nog wel hoop. Denk dat ik te vroeg heb getest. Ik denk namelijk dat ik een innestelingsbloeding heb gehad. Collega van mij zei dat je dan echt een week of 2 weken moet wachten met testen. Maar ja das wel erg lang, want ben er continue mee bezig.

Groetjes Maaike

Heb juist zelfde nu meegemaakt 27ste moest ik mijn regels hebben
Maar heb alleen wat bruinverlies gehad bij afvegen en de 2de dag ook 3de dag bekan niks meer en 4de dag helemaal niks meer menstruatie is helemaal niet doorgekomen hoe het had moeten zijn ook eilek helemaal geen pijn zoals ik normaal gezien wel heb als ik mijn regels krijg en normaal ook heel erge menstruatie dat ik altijd heb maar zoals ik al zeg nu helemaal niks soms bij afvegen wat bruin dat 3 dagen aan houde dus weet het zelf niet wat kan het volgens jullie zijn  

Heb je al een testje durven doen? Of anders nog 1 weekje wachten voel het geval het een innesteling is. 

Terug
Bovenaan