Innesteling ( tweeling)

<div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Hoi!</div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Ik vraag me af of er een innesteling gaande is of dat menstruatie gewoon lang op zich laat wachten.</div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Omdat ik vorige maand waarschijnlijk een vroege miskraam heb gehad en daarna nog een bloeding weet ik niet precies wanneer mijn ovulatie is geweest en wanneer m'n menstruatie ongeveer zou moeten zijn.</div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Vanaf woensdag heb ik spotting en vanaf gisteren een koortslip.</div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Bij m'n dochter was dit ook een duidelijk signaal. Bij een innesteling is de weerstand wat minder en kan er dus een koortslip komen.</div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Daarnaast ruik ik blijkbaar 2x zo sterk als bij m'n dochter volgens m'n man, wat toen dus een ander symptoom was van zwangerschap.</div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;"> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Natuurlijk is de eerste vraag of dit echt een innesteling zou kunnen zijn.</div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Daarnaast ben ik benieuwd of er mama's symptomen van een zwangerschap van een tweeling herkennen?</div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;"> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Online staat nl dat er bij een tweeling een langere innestelingsbloeding voor kan komen, en dan ook nog eens de supersterke geur...</div>

De eerste keer was ik zwanger van een tweeling en de tweede keer van een eenling. De tweede keer heb ik een heel klein beetje bloedverlies gehad. Bij de tweeling totaal niet. Beide keren dezelfde klachten en vroeg knallende testen. Mijn gevoel zei alleen de eerste keer een tweeling en de tweede keer niet. Aan de hand van klachten had ik het niet kunnen voorspellen 

Terug
Bovenaan