Innesteling voelen na icsi terugplaatsing ervaringen

<p>Hoi</p><p>ik ben hier al een poosje lid maar niet zo actief geweest.</p><p>zondag 7 april hebben wij onze eerste terugplaatsing gehad van onze icsi behandeling, ze gaven aan dat ze het een C kwaliteit moesten geven omdat het embryo 7 cellen had in plaats van 3de dag 8.</p><p>nu ben ik benieuwd wanneer ongeveer een eventuele innesteling kan plaats vinden! Op internet lees ik dat het tussen de 2-5 dagen na de terugplaatsing al kan zijn!</p><p> </p><p>nu heb ik sinds vanavond zo af en toe ontzettende scherpe steken in mijn lies en is mijn onderbuik wat onrustiger als normaal!</p><p>Ik weet dat ik mijn dagen gewoon af moet wachten en dat eerder testen geen zin heeft, maar ik ben gewoon benieuwd!!</p>

Hoi hoi, 
als je er vanuit gaat dat je innesteling zo een 9 dagen na de bevruchting plaats vindt, en je embryo met 4 dagen oud terug geplaatst wordt.. 5 dagen na je terugplaatsing ongeveer.
zelf heb ik maandag een terugplaatsing gehad ook hier rommelt het maar je let er ook meer op. 
Wanneer weet je de uitslag? 

Succes iig hopelijk voor ons beide een goede uitslag 

Ik heb toen helemaal niks gevoeld in mijn wachtweken en ik was er van overtuigd dat het niet was gelukt! Hier loopt nu een heerlijk ventje rond 

Ik heb toen helemaal niks gevoeld in mijn wachtweken en ik was er van overtuigd dat het niet was gelukt! Hier loopt nu een heerlijk ventje rond 

Oh zo spannend he! Hoeveel embryo’s hadden jullie? En ik welk ziekenhuis zijn jullie

voor de terug plaatsing kregen wij te horen dat 2 dezelfde kwaliteit hadden en 1 nog wat minder.
dus heb 1 embryo terug geplaatst gekregen en de andere hebben we vanmorgen bericht van gekregen dat die niet goed zijn om in te vriezen!
nou ik heb wel even gehuild hoor! Want dan ga ik twijfelen kan die in mijn buik dan nog wel goed gaan of is dat dan ook een verloren kans!
hopen dat het ons ooooit gegunt word?

jij ook succes met afwachten

Terug
Bovenaan