Innesteling voelen??!!

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Ik heb even een klein vraagje. Heb vandaag af en toen last van wat menstruatie achtige pijn in m'n buik. Niet heel erg heftig maar voel het wel. Nu hoef ik pas over anderhalve week ongesteld te worden. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Of kun je dat helemaal niet voelen, en is dit gewoon toevallig wat krampjes?

Groetjes Rianne

22 jaar, ronde vier, tweede kindje

Hoi mama Rianne,

Ik ben Nouk 26 jaar en in ronde 3, ik lees elke dag mee op het forum & plaats af en toe een berichtje.

Ik weet niet of je het kan voelen maar ik heb zelf in de week na mijn eisprong veel last gehad van mij maag erg veel geborrel en kramp, heb zelfs een dag of 5 diaree gehad daarna ( sorry ) ik weet niet of dit een buikgriep is geweest maar ik vraag mijzelf ook al de hele tijd af.....zou het kunnen....

Ik heb wel eens gelezen over mensen die het direct voelde en ook inderdaad zwanger waren....

Groetjes Nouk

Ik kan me dus ook helemaal niet meer herinneren hoe het bij mijn eerste zwangerschap was. Volgens mij was ik er toen niet zo mee bezig, aangezien ik een van de eerste in onze vrienden en familiekring was die zwanger werd.
Maar is er verder nog iemand die dit herkent?
Ik had vanmiddag echt het gevoel alsof ik ongesteld moest worden! Heel vaag, aangezien mijn nod vrijdag over een week is.

Groetjes Rianne

aaaaaaah
ook ik heb al bijna een week buikpijn/menstuatiepijn en moet past over ruim een week ongesteld worden
heel irritant
wil graag testen maar weet dat het geen nut heeft
nog ff afwachten dus

Ja,ja, ook ik heb last van een beetje ongi gevoel, maar heb pas volgende week donderdag m'n NOD!
Heel raar allemaal...
Van m'n eerste zwangerschap kan ik me dat niet meer herinneren, ik weet alleen dat ik alleen last van m'n tepels had en dat heb ik nu ook!   Ben gedurende 1e zwangerschap ook nooit misselijk geweest, maar dat is geluk hebben denk ik!
Nou we zien wel wat de uitslag wordt......!

Succes meiden

Groetjes Zebbie

Terug
Bovenaan