Innesteling voelen?

A

Anoniem

Guest
Hey

Kan je een innesteling voelen? Want ik had mn laatste menstruatie op do 19 nov. En op zaterdag 11 dec. voelde ik een soort steek in mn onderbuik, voelde anders dan mn menstruatie. Maar ik voelde het als ik op stond en met lopen! Echt heel vreemd, ik dacht eerst aan een blaasontsteking, maar het duurde maar 1 dag! Oh en ik heb nu ook gevoelige borsten...

Ik durf het eigenlijk niet te hopen want vorige maand dacht ik ook dat het raak was, en had een licht streepje! Maar toch gewoon ongesteld geworden

Zou het dan toch raak kunnen zijn?! Als ik zondag niet ongesteld ben ga ik testen!!

Groetjes

Hoi Nelleke,
Je kan het voelen en merken,
heb gehoord/gelezen dat het meestal vanaf 5-10 dgn na je NOD is, soms kan je ook wat uitscheiding hebben wat lijkt op ongestelheidsbloed maar het ziet er anders uit.
Je kan het even googlen.
Je bent nog niet overtijd? Ik zou wachten tot je NOD.

Ik heb donderdag of vrijdag mn NOD hoop dat het nu wel raak is!
Ik wens je veel succes!!
Het zou wel een super leuk kado zijn voor de kerst!!
Greetz Jan

Hi Nelleke,
Pff, knap hoor dat je tot zondag kunt wachten ;)
Je bent nu al 4 dagen overtijd, dus de kans is nogal groot?

Succes!

hoi nelleke,

ik ben zwanger onder tussen maar ik heb de innesteling echt gevoel een dag heel naar geweest net of ik ongesteld ging worden daarna geen pijn meer, en ja gevoelige borsten kan ik over mee praten voor mn gevoel staan ze op knappen

gr ladymail

Wat jij omschrijft dat voel ik ook altijd 1 dag lang. Dat is dan mijn eisprong. Ben benieuwd naar je test!

Terug
Bovenaan