Innesteling, wanneer ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

Vorige week zondag 20 mei misschien innesteling gehad (bruin-roze slijm bij afvegen). Dit is de eerste ronde na stoppen met de pil, 25 april voor het laatst ongi geworden. Dus weet niet wanneer ik  NOD heb!

Mijn vraag is: klopt het dat je een week na innesteling ongi (moet) worden?

Groetjes Stef!

Dit durf ik je niet precies te vertellen aangezien je net bent gestopt met de pil is het moeilijk om uit te rekenen. De meeste die net zijn gestopt hebben een onregelmatige cyclus.

Misschien dat iemand anders je kan helpen.

hoi,

meestal zou je dan na iets meer dan een week ongesteld moeten worden.
Maar je hebt verschillende sites waar je het uit kan rekenen.
bijvoorbeeld bij babybrabbel.org

Veel suc6 groetjes Eva

Je kan op www.prediktor.nl kijken en dan kan je testen wanneer je ongi, je eisprong en innestelling is. Heel handig.

Hoi Stef

Ik rekende gewoon 28 dagen op naar mijn eerste ongi dag, toen ik stopte met de pil had na mijn  pilstop een cyclus van 29 dagen.  Hou eventueel rekening mee dat het wel iets langer kan duren voordat je ongi word (hopelijk niet natuurlijk).
Ik heb namelijk ook bruin/rozige afscheiding gehad maar dat was 3 dagen voor mijn ongidag. Hoop voor jou dat het wel een innesteling geweest is en dat je natuurlijk zwanger ben. Maar het blijft natuurlijk de eerste maand moeilijk te berekenen als je net gestopt bent met de pil.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan