Innesteling: zo zit het

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Naar aanleiding van de discussie over de innestelingsbloeding van Anonimig, Zoey3, Niempie e.a. ben ik het net even opgedoken (heb zelf nl ook een ongi korter en minder dan anders achter d erug dus ben ook erg benieuwd!). Ik vond het volgende:
Een innestelingsbloeding vindt plaats op de 10e of 11e dag na de ovulatie en kan variëren van een paar druppels tot een lichte menstruatie.
Ik hoop dat jullie hiermee (ook) meer duidelijkheid hebben! Ik ga tcoh even een test doen na dit gelezen te hebben! Jullie horen het nog!
Liefs, Zon

Ben echt heel erg benieuwd........

Vertel, vertel, vertel......

Test gadaan: negatief. Dus geen innesteling dames! Ik hoop voor jullie op beter nieuws!

Hoi allemaal,

Ik heb hier een boek liggen (titel weet ik even niet zo snel), maar hier staat in dat je innesteling plaats vindt 5 tot 7 dagen na je eisprong.
Vaak is er geen innestelingsbloeding, maar soms wel. Dit is dan een paar druppels helderrood bloed.

Zo zie je maar dat er overal wat anders staat.

Groetjes.

Handig wel, die verschillende info ;-)
In dat geval is mijn test ook niet betrouwbaar (te vroeg). Nou weet ik nog niks!!

Ik weet nu ook niet meer wat ik wel en niet moet geloven.
Als ze nu eens al die sites met info weggooien en er eentje overblijft....

Hey meiden,

Ik vind het vet tof, dat hier nu zoveel aandacht aan wordt gegeven, maar ik krijg hier toch ietsiepietsie te veel hoooooop van...

Xje zoey3

Terug
Bovenaan